Kreatywna rekrutacja jest dziś niezbędna

W poprzednim felietonie opisałem dwie metody dotarcia do kandydatów z użyciem współczesnej technologii. Dzisiaj zaprezentuję trzy bardziej klasyczne formy, ale również kreatywne.

Publikacja: 23.08.2016 21:10

Kreatywna rekrutacja jest dziś niezbędna

Foto: materiały prasowe

Wszystkie wiążą się z koniecznością przeznaczenia na ten cel środków finansowych, które się jednak zwrócą dzięki pozyskaniu ciekawych kandydatów.

Niewiele osób jest sobie w stanie wyobrazić celową rekrutację z użyciem reklam na nośnikach typu outdoor. A jednak jest to możliwe i daje dużą szansę na osiągnięcie sukcesu. Znając lokalizację firm, z których chcemy pozyskać kandydatów, umieszczamy w najbliższym możliwym sąsiedztwie billboardy z konkretną, najlepiej tajemniczą, wiadomością związaną z możliwością rozwoju kariery zawodowej. Zamieszczamy pod nią adres specjalnie do tego celu stworzonej strony bądź też QR Code, dzięki któremu kandydat po zrobieniu zdjęcia przeniesie się na nią w sposób automatyczny. Będąc już na stronie, będzie mógł się zapoznać z ciekawostkami na temat konkretnej branży, zadać pytania oraz pozostawić swoje dane kontaktowe w razie wstępnego zainteresowania tematem. Dzięki temu zyskamy bezpośredni kontakt do osób, które mieszczą się w kręgu naszych zainteresowań oraz same wykazują chęć zmiany.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Poszukiwanie pracy
Rekordowe zainteresowanie zmianą pracy. Które branże są najbardziej narażone na rotację?
Poszukiwanie pracy
To jest już rynek pracodawcy. Kandydaci szturmują oferty
Poszukiwanie pracy
Fala zwolnień pogorszyła nastroje pracowników
Poszukiwanie pracy
Więcej firm chce zatrudniać niż zwalniać
Poszukiwanie pracy
Startuje Program Kariera - szansa na elitarne płatne praktyki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama