Reklama
Rozwiń
Reklama

Analiza programów: Jak partie dostrajają się do wyborców

Miesiąc przed wyborami politycy, walcząc o głosy, mówią o podobnych sprawach, ale w inny sposób.

Aktualizacja: 18.09.2019 11:08 Publikacja: 17.09.2019 22:20

PSL plasuje się na środku sceny politycznej, według modelu przygotowanego na podstawie koncepcji S.

PSL plasuje się na środku sceny politycznej, według modelu przygotowanego na podstawie koncepcji S. M. Lipseta i S. Rokkana

Foto: Fotorzepa/ Michał Kolanko

Pięć ogólnokrajowych komitetów wyborczych różni bardzo wiele, ale łączy wyczulenie na oczekiwania wyborców. W niedawnym badaniu dla „Rzeczpospolitej” ankietowani wskazali, że chcą, by politycy w kampanii mówili o zdrowiu (78 proc.), ochronie klimatu i drożyźnie w sklepach. I te tematy są mocno obecne.

Przeczytaj: Co partie polityczne obiecują przed wyborami

Pozostało jeszcze 87% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Polityka
Napięcie na linii Kaczyński-Nawrocki? Powodem prawa zwierząt
Polityka
Pierwsze orędzie marszałka Sejmu Włodzimierza Czarzastego: To będą dwa lata dobre dla Polski
Polityka
Debata o dywersji na zwykłych torach, PiS w coraz większej pułapce trumpizmu
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Polityka
Donald Tusk: Akcje dywersyjne Rosji wobec Polski przekroczyły krytyczną granicę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama