Reklama
Rozwiń
Reklama

Tomasz Czechowicz: E-commerce jest beneficjentem pandemii

Rosnące wyceny firm e-commerce i wielomiliardowe inwestycje w cyfryzację – oto niektóre uboczne efekty epidemii.

Publikacja: 25.06.2020 21:00

Tomasz Czechowicz: E-commerce jest beneficjentem pandemii

Foto: Adobe Stock

Kryzys z lat 1929–1933 jest uważany za największy kryzys gospodarczy w historii kapitalizmu. Powrót do status quo zajął najbardziej uprzemysłowionym państwom ponad 20 lat (w USA wskaźnik Dow Jones osiągnął poziom z 1929 r. dopiero po 25 latach). Czy kryzys pandemiczny będzie miał tak daleko idące konsekwencje, trudno przewidzieć. Warto się jednak zastanowić, co może pomóc w jego przezwyciężeniu.

Po wielkim kryzysie odbudowę amerykańskiej gospodarki i wielu innych napędzał spektakularny rozwój przemysłu samochodowego, elektrycznego, ropy naftowej i masowego przetwórstwa żywności. Łączyło je jedno: wszystkie były wtedy stosunkowo nowymi dziedzinami.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Dr Marcin Murawski: Kryzys w ochronie zdrowia w 2025 r. to fake news
Opinie Ekonomiczne
Witold M. Orłowski: Zakład o złoto
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama