Reklama

Klient wasz sens - sprawę wypowiedzenia umów rezerwacyjnych przez dewelopera komentuje Anna Wojda

Inwestycją w renomę firmy jest przestrzeganie dobrych praktyk i solidności, a nie inwestowanie w prawników i ich kruczki prawne. Bo biznes kręci się dzięki klientom.

Aktualizacja: 03.11.2019 20:46 Publikacja: 03.11.2019 19:21

Klient wasz sens - sprawę wypowiedzenia umów rezerwacyjnych przez dewelopera komentuje Anna Wojda

Foto: Fotolia.com

Sprzedawanie bloków przy trasie szybkiego ruchu jako kameralnych apartamentów wśród zieleni albo mieszkań bez konieczności wykupywania miejsca parkingowego i niewspominanie o tym, że w okolicy każdy wolny metr zajmują zaparkowane auta, albo podpisywanie umów rezerwacyjnych i zrywanie ich po jakimś czasie. Deweloperzy potrafią nie takie rzeczy. Wystarczy zajrzeć na fora internetowe.

Wszyscy znają slogan „klient nasz pan". Wielu marzy o tym, by mieć nad handlującymi władzę. Jedno słowo i spełniane jest każde życzenie, a jeśli nie – w social mediach można udostępnić całemu światu wpis, jak firma słabo się stara. Tak wydawało się klientce jednej z linii lotniczych (ponoć „czepliwej"). Żyła tą myślą do czasu, aż na jej skargi postanowił odpisać właściciel firmy: „Droga Pani, będzie nam Pani brakowało".

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Praca, Emerytury i renty
„Lewaków i morderców nienarodzonych nie zatrudniamy”. Sąd o dyskryminacji przy rekrutacji
Prawo rodzinne
Sąd Najwyższy wydał ważny wyrok dla konkubentów. Muszą się rozliczyć jak po rozwodzie
Prawo w Polsce
Kiedy można zmienić kategorię wojskową? Oto jak wygląda procedura
Prawo w Polsce
Czy za radio w aucie trzeba płacić abonament RTV? Prawo mówi jasno
Konsumenci
Przełomowe orzeczenie SN w sprawie frankowiczów. Wyrok TSUE nie zmieni rozliczeń z bankami
Reklama
Reklama