Najważniejsza impreza motoryzacyjna Polski

Największa impreza motoryzacyjna w Polsce – poznańskie Motor Show – przyciągnęło ponad 135 tys. miłośników motoryzacji.

Aktualizacja: 13.04.2017 12:26 Publikacja: 13.04.2017 10:59

Foto: materiały prasowe

Podczas targów, które zakończyły się 9 kwietnia, zwiedzający obejrzeli na stoiskach należących do 170 wystawców 60 polskich premier oraz dwa auta koncepcyjne.

Wielu oglądających przyciągnęły jubileusze: stulecie Mitsubishi, 90-lecie Volvo, 70-lecie Ferrari, półwiecze AMG. Dla tej marki Polska jest czwartym rynkiem w Europie. Stoisko AMG liczyło 2 tys. m kw. i mieściło się na nim 40 modeli AMG.

Motor Show odwiedził dwukrotny zwycięzca Rajdu Dakar Hiroshi Masuoka, który dokonał tego za kierownicą Mitsubishi.

Dziewięćdziesięciolecie obchodziło Volvo i uczciło jubileusz udaną premierą najpopularniejszego w Polsce suva premium XC60. Prosto z Genewy do stolicy Wielkopolski przyjechało Ferrari 812 Superfast, które uświetniło 70-lecie marki.

Największym wystawcą salonu była Grupa Volkswagena, która zajęła cały pawilon 3A. Polska jest strategicznym rynkiem dla grupy i produkcyjnym zapleczem. Na targach oprócz nowego Craftera zaprezentowała całą gamę nowości: od VW Arteona, nowego flagowego modelu, przez nowego Golfa, Skodę Kodiaq, Porsche Panamera Sport Turismo po 911 GT3 Cup. BMW postawiło na modele zelektryfikowane, w tym 530e oraz Mini Countryman z napędem hybrydowym plug-in.

Organizatorzy targów podkreślają, że jest to impreza dla każdego, zatem stworzyli tematyczne strefy i salony: samochodowy, motocyklowy, caravaningowy i truck.

Wielbiciele pojazdów dwukołowych i quadów mogli spędzić cały dzień na salonie motocyklowym, który skupił znamienitych producentów i ich przedstawicieli. Nie zabrakło licznych premier, nowości z zakresu odzieży, części i akcesoriów. Przyciągały tłumy niesamowite pokazy stuntu motocyklowego i quadów, połączonego z driftem w wykonaniu najlepszych zawodników. Dla osób pragnących podziwiać wyjątkowe, niecodzienne motocykle, organizatorzy dedykowali Mistrzostwa Polski Custom Festival.

Salon karavanigowy dał możliwość zaznajomienia się z pełną ofertą dedykowaną pasjonatom zwiedzania świata bez zmartwień, którzy nade wszystko cenią sobie niezależność. Kolejna motoryzacyjna uczta za rok.

Podczas targów, które zakończyły się 9 kwietnia, zwiedzający obejrzeli na stoiskach należących do 170 wystawców 60 polskich premier oraz dwa auta koncepcyjne.

Wielu oglądających przyciągnęły jubileusze: stulecie Mitsubishi, 90-lecie Volvo, 70-lecie Ferrari, półwiecze AMG. Dla tej marki Polska jest czwartym rynkiem w Europie. Stoisko AMG liczyło 2 tys. m kw. i mieściło się na nim 40 modeli AMG.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Biznes
Najgorzej od pięciu lat. Start-upy mają problem
Materiał partnera
XX Jubileuszowy Międzynarodowy Kongres MBA
Biznes
Bruksela zmniejszy rosnącą górę europejskich śmieci. PE przyjął rozporządzenie
Biznes
Niedokończony obraz Gustava Klimta sprzedany za 30 mln euro
Biznes
Ozempic może ograniczyć picie alkoholu i palenie papierosów