Reklama

Gremi Media z ofertą prenumeraty „Rzeczpospolitej” wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i rynku

Dostęp do wydań „Rzeczpospolitej”, tygodników eksperckich, poradników, serii publikacji specjalistycznych z dziedziny biznesu, finansów oraz prawa — to wszystko prenumerator „Rzeczpospolitej” otrzyma w wersji papierowej oraz cyfrowej. Elastyczne podejście Gremi Media daje możliwość korzystania z nowej oferty nie tylko w biurze, ale przede wszystkim podczas upowszechniającej się pracy zdalnej.

Aktualizacja: 17.11.2020 12:52 Publikacja: 17.11.2020 12:36

Gremi Media z ofertą prenumeraty „Rzeczpospolitej” wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i rynku

Foto: Rzeczpospolita

W poniedziałek, 16 listopada, „Rzeczpospolita” zaprezentowała najnowszą ofertę prenumeraty.

Jak co roku, nie zabraknie pogłębionych, opiniotwórczych treści z zakresu prawa, ekonomii i biznesu. To właśnie skondensowana wiedza, którą każdego dnia dostarcza stuletni dziennik, jest niezbędna profesjonalistom. Za jej fachową odsłonę, świat prawników, biznesmenów, polityków i samorządowców, ceni „Rzeczpospolitą” najbardziej.

- Jak zawsze staramy się, aby oferta w ramach naszej prenumeraty była bogata w treści i pozwalała naszym odbiorcom być na bieżąco z najnowszymi wydarzeniami politycznymi, gospodarczymi, a także zmieniającymi się przepisami. Stąd bogactwo dodatków poradniczych i narzędziowych, w tym także takich jak tegoroczna nowość „Biznes w czasie pandemii Covid-19”. Ważnym elementem oferty, jest także sobotni „Plus Minus”, o charakterze tygodnika społeczno-kulturalnego – wyjaśnia Marek Kutarba, dyrektor wydawniczy w Gremi Media.

Coraz więcej firm korzystających z prenumeraty papierowej „Rzeczpospolitej” podejmuje decyzję o zmianie trybu pracy na zdalny. Podczas gdy pracownicy są rozlokowani poza siedzibą firmy, priorytetem dla Gremi Media jest zapewnienie wszystkim dostępu do pełnej oferty.

- Ci, którzy do tej pory korzystali z prenumeraty w świecie offline, mają możliwość płynnie przejść w wersję online. Osoby korzystające z narzędzi „Rzeczpospolitej”, mogą mieć do nich dostęp z każdego miejsca za pośrednictwem komputera, smartfona czy tabletu z dostępem do Internetu. Wystarczy rejestracja prenumeraty na stronie prenumerata.rp.pl - mówi Cezary Piernikowski, dyrektor marketingu Gremi Media.

Reklama
Reklama

Prezentacji oferty towarzyszy kampania realizowana pod hasłem „O tym, co ważne w biznesie, finansach, prawie”. Drugi, produktowy etap, to informacje na temat korzyści związanych z zakupem prenumeraty.

Działania marketingowe obejmują m.in. kampanię w mediach własnych („Rzeczpospolita”, „Parkiet”), radio (RMF FM, Radio Zet), VOD (Player) na portalu Interia.pl oraz nośnikach outdoorowych (Cityboard). Za koncepcję kreatywną, realizację oraz zakup i planowanie mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media.

W poniedziałek, 16 listopada, „Rzeczpospolita” zaprezentowała najnowszą ofertę prenumeraty.

Jak co roku, nie zabraknie pogłębionych, opiniotwórczych treści z zakresu prawa, ekonomii i biznesu. To właśnie skondensowana wiedza, którą każdego dnia dostarcza stuletni dziennik, jest niezbędna profesjonalistom. Za jej fachową odsłonę, świat prawników, biznesmenów, polityków i samorządowców, ceni „Rzeczpospolitą” najbardziej.

Pozostało jeszcze 81% artykułu
Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Materiał Płatny
OGŁOSZENIE
Kraj
Olejomaty opanowują Mazowsze, ale omijają Warszawę. Stolica czeka na innowacyjny recykling
Kraj
Polska bez kompleksów. Młodsi uważają, że to Zachód jest zacofany
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Kraj
Pociągiem z Warszawy do Lublina w półtorej godziny. Umowa na cztery tory linii otwockiej podpisana
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama