„ha!QUIZ" - polska gra quizowa, która pozwala zarobić uczestnikom

W internecie startuje pierwsza polska gra quizowa, która pozwala zarobić jej uczestnikom.

Aktualizacja: 24.08.2016 06:54 Publikacja: 23.08.2016 20:23

„ha!QUIZ" - polska gra quizowa, która pozwala zarobić uczestnikom

Foto: 123RF

„ha!QUIZ" to językowo-satyryczna gra quizowa online, w której rywalizują ze sobą realni gracze, a do tego uczestnicy mogą wygrywać nagrody pieniężne.

Za projektem stoi spółka Open Quiz. Jej prezesem jest Marek Dworak, który przez wiele lat był związany ze stacją RMF FM, a także zasiadał w radzie nadzorczej CI Games, producenta hitowej serii „Snajper". Obecnie jest członkiem rady nadzorczej spółki Gremi Media. Dworak tłumaczy, że uczestnicy gry odpowiadają jednocześnie na serię prowokacyjnych pytań z różnych dziedzin. Zła odpowiedź skutkuje odpadnięciem z zabawy.

– Dysponujemy prawie 12 tys. pytań i wciąż inwestujemy w nowe – mówi Dworak. – Pytania zasadniczo są łatwe, ważniejszy od wiedzy jest refleks. Czas na odpowiedź to tylko siedem sekund – dodaje.

103 mld dol. ma być wart w przyszłym roku rynek gier wideo – prognozują eksperci Newzoo

Aby wziąć udział w grze, trzeba aktywować konto i włożyć do puli 2 zł. Zwycięzca przejmuje pulę stanowiącą sumę wszystkich stawek pomniejszoną o opłaty licencyjne. Gra dostępna jest w wersji na smartfony, tablety i komputery.

Rynek gier na świecie to świetnie prosperujący biznes. Analitycy z Newzoo prognozują, że w przyszłym roku przychody tego sektora przekroczą 100 mld dol. W dużej mierze to zasługa gier mobilnych, które stanowią 45 proc. rynku.

„ha!QUIZ" to językowo-satyryczna gra quizowa online, w której rywalizują ze sobą realni gracze, a do tego uczestnicy mogą wygrywać nagrody pieniężne.

Za projektem stoi spółka Open Quiz. Jej prezesem jest Marek Dworak, który przez wiele lat był związany ze stacją RMF FM, a także zasiadał w radzie nadzorczej CI Games, producenta hitowej serii „Snajper". Obecnie jest członkiem rady nadzorczej spółki Gremi Media. Dworak tłumaczy, że uczestnicy gry odpowiadają jednocześnie na serię prowokacyjnych pytań z różnych dziedzin. Zła odpowiedź skutkuje odpadnięciem z zabawy.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane
Media
Nie żyje Tomasz Świderek. Przez lata pisał w „Rz” o telekomunikacji