Koniec Netflixa jaki znamy? Platforma testuje reklamy między filmami

Netflix testuje reklamy między odcinkami seriali. Platforma zarzeka się, że to tylko wstępne testy, ale klienci wcale nie są zadowoleni. Większość wybrała Netflixa właśnie ze względu na brak jakichkolwiek reklam.

Aktualizacja: 22.08.2018 08:49 Publikacja: 22.08.2018 08:44

Koniec Netflixa jaki znamy? Platforma testuje reklamy między filmami

Foto: Bloomberg

Część użytkowników pomiędzy kolejnymi odcinkami ulubionego serialu może trafić na spoty reklamowe. Na razie są to reklamy samego serwisu, np. kont abonenckich lub zwiastuny produkcji Netflix Originals. Reklam nie da się niestety w żaden sposób pominąć, na dodatek są emitowane z dźwiękiem i trzeba odczekać, aż się skończą.

Jedynym sposobem na to, by wyłączyć reklamy jest zalogowanie się pod adresem Netflix.com/DoNotTest i dezaktywowanie opcji udziału w testach.

Klienci Netflixa, którzy znaleźli się w grupie testowej są niezadowoleni i grożą nawet anulowaniem subskrypcji. Większość zwraca uwagę na to, że wybrało tę platformę właśnie ze względu na brak jakichkolwiek reklam.

Według portalu techcrunch.com nowa funkcja z reklamami jest testowana wśród niewielkiej grupy użytkowników, a przedstawiciele Netflixa zarzekają się, że są to "tylko testy". Platforma prowadzi setki takich testów rocznie, by sprawdzić co zainteresuje jej użytkowników. Większość testowanych pomysłów nigdy nie jest realizowana.

Część użytkowników pomiędzy kolejnymi odcinkami ulubionego serialu może trafić na spoty reklamowe. Na razie są to reklamy samego serwisu, np. kont abonenckich lub zwiastuny produkcji Netflix Originals. Reklam nie da się niestety w żaden sposób pominąć, na dodatek są emitowane z dźwiękiem i trzeba odczekać, aż się skończą.

Jedynym sposobem na to, by wyłączyć reklamy jest zalogowanie się pod adresem Netflix.com/DoNotTest i dezaktywowanie opcji udziału w testach.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Kup teraz
Media
Pracownicy TVP otrzymają dodatek wielkanocny. Znacznie niższy niż w Biedronce
Media
Gremi Media jedynym polskim wydawcą piątej edycji programu Subscriptions Academy
Media
Rusłan Szoszyn z Nagrodą im. Macieja Płażyńskiego
Media
Oscar daje drugie życie. Tak zarabiają nagrodzone filmy
Media
Udany debiut Reddit. Zyskał 48 procent w dniu debiutu