Reklama
Rozwiń
Reklama

Agora łączy pion prasowy i Gazeta.pl. Co z biznesem internetowym

Medialna grupa rozpoczęła tzw. przegląd strategicznych opcji dla części biznesu. To może zaskakiwać, bo chodzi o działalność internetową. Pierwsza decyzja już jest.

Aktualizacja: 09.06.2021 15:13 Publikacja: 09.06.2021 15:06

Prezes Zarządu Agora SA Bartosz Hojka

Prezes Zarządu Agora SA Bartosz Hojka

Foto: PAP/Radek Pietruszka

Kurs akcji Agory urósł w miesiąc o prawie 23 proc. do 10,15 zł. Dziś zyskuje 4 proc. Wycenie pomogło zapewne otwarcie galerii handlowych, w tym kin. Pytanie, czy inwestorzy nie spodziewali się przypadkiem tego, o czym w czasie sesji poinformował zarząd.

Jak się bowiem okazuje, 8 czerwca „z myślą o skutecznej realizacji celu strategicznego Agory związanego z rozwojem modelu subskrypcyjnego oraz wzrostem wpływów ze sprzedaży reklamowych" zarząd Agory 8 zaczął tzw. przegląd opcji strategicznych dla działalności internetowej.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Daily Mail przejmuje „The Daily Telegraph”. Nowy medialny gigant w Wielkiej Brytanii
Media
Zmiany w strukturze własności Gremi Media
Media
Kto przejmie właściciela TVN? Trzy oferty na Warner Bros Discovery na stole
Media
Sprawa śmierci Jarosława Ziętary. Apel Rady Polskich Mediów
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama