Reklama
Rozwiń
Reklama

Telewizor musi być duży i z dostępem do internetu

Polacy kupują coraz większe urządzenia – co dziesiąte ma już ekran z przekątną ponad 60 cali – i z opcją smart. Sprzedaż telewizorów ma w tym roku urosnąć o 7 proc., sięgając 6 mld zł.

Aktualizacja: 14.05.2017 22:38 Publikacja: 14.05.2017 20:54

Foto: Fotolia

Wzrost zamożności Polaków, a w ślad za nim większe oczekiwania odnośnie do sprzętu elektronicznego doskonale widać po tym, jakie telewizory kupują najczęściej. Jeszcze pięć lat temu kluczowa była kategoria odbiorników z ekranami o przekątnych 32 cale – stanowiły ponad 26 proc. sprzedaży.

Obecnie ich udział spadł już do 14,5 proc. wartości rynku, a popyt zdecydowanie przesunął się w stronę telewizorów ze znacznie większymi ekranami.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama