Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.11.2016 12:10 Publikacja: 14.11.2016 12:10
Foto: Bloomberg
Emirates mają dzisiaj 247 maszyn, wszystkie dalekiego zasięgu i np. połączenie Dubaj - Dauha (stolica Kataru) obsługiwane jest przez airbusa 380, choć te miasta dzieli zaledwie 378 kilometrów. Tim Clark, prezes dubajskiej linii zapowiada, że jest gotów dokupić więcej takich maszyn, pod warunkiem, że airbus je zmodernizuje.
W tym roku Emirates zrezygnowały z 18 samolotów A330, które należą chyba do najmniej udanych modeli Airbusa oraz pięciu mało ekonomicznych A340. Średni wiek maszyn, które już nie będą eksploatowane, to 16,5 roku. Dzięki tej wymianie linia posiada dzisiaj jedną z najmłodszych flot świata ze średnim wiekiem 5,2 roku.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Prezes Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej Magdalena Jaworska-Maćkowiak złożyła w Ministerstwie Infrastruktury...
Narodowy przewoźnik Australii, Qantas, padł ofiarą zmasowanego ataku cyberprzestępców. Linie lotnicze wciąż bada...
Niespełna 1 mld zł. ma kosztować rozbudowa Lotniska im. Chopina w Warszawie. Z "nowego" Okęcia pasażerowie mają...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas