Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.09.2019 21:00 Publikacja: 24.09.2019 21:00
Upadek Thomasa Cooka może być szansą dla regularnych linii lotniczych oraz firm czarterowych
Foto: AFP
Na rynku brytyjskim pospolite ruszenie. Rząd i agencja ruchu lotniczego CAA wynajmują wszystkie dostępne maszyny. Pełne samoloty mają Virgin Atlantic i British Airways. Z odstawienia wracają największe airbusy 380, które nagle, po wyraźnym spadku popytu na obsługiwanych przez nie rejsach, stały się bardzo pożądane. Ale po kryzysie na rynku leasingowym spowodowanym przez uziemienie B737 MAX z dostępem do samolotów gotowych do startu jest trudno. Nie jest wykluczone, że kryzys spowodowany przez upadek Thomasa Cooka pozwoli się poderwać maszynom dwóch francuskich linii XL, która oferowała tanie loty za Atlantyk i właśnie ogłosiła upadłość, oraz drugiej, również francuskiej, Aigle Azur, która uporczywie szuka inwestora i pieniędzy.
Polskie firmy transportowe zaczęły kupować więcej ciężarówek, odwracając długi trend spadkowy. Branża TSL wyjdzi...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Boeing uniknie oskarżenia przez władze federalne o oszustwo, które doprowadziło do dwóch katastrof B737 MAX — og...
Spółka Centralny Port Komunikacyjny ogłosiła postępowanie w trybie dialogu konkurencyjnego na wybór generalnego...
Decyzją Donalda Trumpa wstrzymany został eksport z USA do Chin kluczowych komponentów do budowy silników samolot...
W Paryżu pokazany został niezwykły smartfon – realme GT 7 Dream Edition – który powstał w wyniku współpracy realme i Aston Martin Formula One® Team. To prawdziwy zabójca flagowców 2025 roku.
Strajk fińskiej organizacji związkowej Ilmailualan Unioni (IAU) po raz kolejny zmusiły Finnaira do odwołania rej...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas