fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Lotnictwo

Potentat lotniczy zachęca do latania na wódkę do Krakowa

YouTube
Według reklamy American Airlines największą atrakcją, która może przyciągnąć turystów do Krakowa jest picie wódki z przyjacielem. Władze miasta się z tym nie zgadzają.

W przyszłym roku największa linia na świecie uruchomi uruchomi sezonowe loty z Krakowa Do Chicago. Korzystając z usług American Airlines będzie można latać do Ameryki od 7 maja do 23 października 2020 r.

Kraków to nie jedyne nowe połączenie, które szykuje American Airlines. Ruszą też połączenia do Casablanki, Tel Awiwu, Budapesztu i Pragi.

Lotniczy potentat uruchomił już na swoim kanale YouTube promocję nowych połączeń. Wiceprezydent American Airlines wymienia w niej, co można robić w poszczególnych miastach. W Tel-Awiwie proponuje pójść na plażę, w Budapeszcie odbyć rejs na Dunaju, w Casablance odwiedzić targ przypraw, w Pradze obejrzeć przedstawienie marionetkowe, a w Krakowie napić się wódki z przyjacielem.

To nie spodobało się władzom miasta Krakowa. W oświadczeniu, które pojawiło się na Facebooku podkreślają, że taka koncepcja promocji „absolutnie nie wpisuje się w politykę turystyczną i promocyjną Krakowa".

Władze stolicy Małopolski uważają, że specjaliści odpowiedzialni za reklamę „słabo przygotowali się do tego zadania, posługując się stereotypowymi wyobrażeniami o naszym kraju sprzed lat".

W oświadczeniu dodano też, że „smuci niska ocena preferencji własnych klientów przez marketingowców American Airlines. Szkoda, że na takim potencjale projektowany jest rozwój tego przewoźnika."

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA