Aktualizacja: 05.11.2019 11:34 Publikacja: 05.11.2019 11:08
Foto: Bloomberg
Urząd spodziewa się wydania zgody w styczniu, ale przygotowania władz poszczególnych krajów i linii lotniczych mogą opóźnić wznowienie komercyjnych lotów do kolejnych 2 miesięcy — powiedział. — Jeśli wymogi szkolenia i koordynacji zostaną spełnione w krajach Unii, aby każdy zrobił to samo w tym samym czasie, to zajmie to trochę czasu. Dlatego mówię o I kwartale — cytuje go Reuter.
Boeing mówił, że nastawia się na powrót MAX-ów do służby pod koniec 2019 r. po zmianach w oprogramowaniu systemu zapobiegającym przeciągnięciu MCAS. Decyzja FAA z marca o uziemieniu tych samolotów zaszkodziła nie tylko producentowi, ale także liniom lotniczym, które musiały odstawić kilkaset samolotów i ponosić koszty ich parkowania i zdolności do użytku.
Sprytnie zorganizowana sieć importerów na świecie pozwala Rosjanom na sprowadzanie mimo sankcji części zamiennyc...
Deutsche Bahn testuje nowy pociąg dużych prędkości firmy Siemens na trasie między Erfurtem a Halle, ustanawiając...
Pociąg Intercity Adriatic Express, który wiezie turystów z Polski do Chorwacji, wyruszył w swój pierwszy kurs w...
Europa bardzo powoli odbudowuje swój ruch lotniczy po pandemii. Najszybciej udało się to Turkom, którzy pod ten...
Pasażerowie linii kolejowej Eurostar zmagają się z poważnymi opóźnieniami. We wtorek ruch został zablokowany prz...
W założeniach zarządu nie trafią one jednak na rynek przewozowy, a jednie na złom. Zdecydowana większość to tabo...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas