Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.12.2018 12:50 Publikacja: 18.12.2018 12:10
6 zdjęć
ZobaczFoto: NASA
Od roku 2000 NASA tworzy tzw. plakaty ekspedycyjne, które są wykorzystywane do reklamowania wypraw kosmicznych. Teraz agencja postanowiła zerwać ze stereotypami dotyczącymi naukowców. Postanowiono kreatywnie podejść do promowania swoich misji, inspirując się popkulturą.
Czytaj także: NASA "zleci poszukiwanie Iron Mana"?
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Naukowcy odkryli największe jak dotąd połączenie dwóch masywnych czarnych dziur. W jego wyniku powstał obiekt o...
Załoga misji Axiom-4, do której należy Sławosz Uznański-Wiśniewski, po kilkunastu dniach przebywania na Międzyna...
Załoga misji Axiom-4, do której należy polski astronauta Sławosz Uznański-Wiśniewski, wróci 14 lipca na Ziemię z...
Na celowniku astronomów znalazł się kosmiczny obiekt, który budzi więcej pytań niż odpowiedzi. Galaktyka, której...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Teleskop badawczy ATLAS wykrył obiekt międzygwiezdny, który wleciał do naszego Układu Słonecznego. Obecnie kieru...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas