Reklama

Co zrobić, by opóźniony lot lub brzydki hotel nie zepsuły wakacji

Ruszył sezon wakacyjny. Jednak nie każdy urlop może okazać się udany. Odwołany lub opóźniony lot, standard hotelu, który nie zgadza się z opisem - to najczęstsze przyczyny reklamacji. Warto wiedzieć, co zrobić by nie martwić się o pozytywne rozpatrzenie odwołania.

Aktualizacja: 02.07.2021 06:17 Publikacja: 01.07.2021 20:15

Co zrobić, by opóźniony lot lub brzydki hotel nie zepsuły wakacji

Foto: AdobeStock

Czytaj w poradniku:

Uwagi trzeba zgłosić jeszcze na wakacjach

Jeśli zastrzeżeń co do jakości usług nie wyrazi się podczas wycieczki, może to skutkować brakiem możliwości złożenia reklamacji po powrocie.

Przed urlopem warto pomyśleć o polisie ubezpieczeniowej

Można ubezpieczyć się także od rezygnacji z wakacji z powodu nieoczekiwanego zdarzenia i zmiany sytuacji wywołanej koronawirusem.

Reklama
Reklama

Gwiazdka gwiazdce nierówna

To, że zagraniczny hotel ma pięć gwiazdek, nie oznacza, że będzie luksusowy. Każdy kraj ma inne regulacje dotyczące standardu takich obiektów.

Kiedy przysługuje odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot

Odszkodowanie za opóźniony lub odwołany lot przysługuje również w przypadku rejsów czarterowych.

Prawo w Polsce
Gdzie wyrzucać stare ubrania? Od 1 stycznia nie wszyscy będą musieli wozić je na PSZOK
Praca, Emerytury i renty
Aż cztery zmiany w grudniu 2025. Nowy harmonogram wypłat 800 plus
Prawo na świecie
Czy będzie problem z uznawaniem rozwodów administracyjnych za granicą?
Nieruchomości
Nowe obowiązki dla właścicieli nieruchomości. Które budynki obejmą w 2026 roku?
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Nieruchomości
Książeczka mieszkaniowa wciąż jest trochę warta
Materiał Promocyjny
Nowa era budownictwa: roboty w służbie ludzi i środowiska
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama