Obiekt powstaje w sercu niemal 50-tysięcznej Rumi, przy głównej drodze prowadzącej nad polskie morze. - Bliskość stacji SKM oraz przystanków autobusowych komunikacji trójmiejskiej umożliwi szybki i komfortowy dojazd na zakupy także mieszkańcom innych miast - mówią przedstawiciele inwestora.

- Decydując się na zmianę formatu obiektu wzięliśmy pod uwagę ponadregionalny potencjał tej lokalizacji. Na Pomorzu jak dotychczas powstał tylko jeden obiekt wyprzedażowy, oddalony od naszej inwestycji aż o czterdzieści minut jazdy samochodem - mówi Radosław Gadomski, dyrektor w spółce BOIG. - Jesteśmy przekonani, że z bogatej oferty Pomeranii skorzystają nie tylko mieszkańcy województwa pomorskiego, ale również turyści odwiedzający region. Pomerania Outlet to inwestycja łącząca centrum wyprzedażowe, gdzie przez cały rok można zrobić zakupy po niższych cenach, ze sklepami na codzienne wygodne zakupy oraz bogatą ofertą rozrywkową.

Na trzech kondygnacjach i ponad 16,7 tys. mkw. zaplanowano 80 lokali handlowo - usługowych, strefę restauracyjną i rozrywkową. Istniejąca oferta sklepów typu convenience z lokalami m.in. Biedronka, Empik, Rossmann, Pepco czy KiK zostanie uzupełniona i poszerzona o salony innych marek. Zajmą one poziom -1.

- Na parterze znajdzie się strefa outletowa, która będzie oparta na reorganizacji salonów części obecnych najemców - opowiada inwestor. - Wprowadzą się też nowe polskie i światowe marki modowe oraz sportowe. Ostatnią kondygnację zajmie strefa rozrywkowa. Do dyspozycji klientów będzie także parking z 460 miejscami. - W ramach rewitalizacji obiektu zaplanowaliśmy m.in. rozbudowę i modernizację części rozrywkowej i gastronomicznej, w której już dziś klienci mogą skorzystać z pięciosalowego kina, restauracji czy klubu fitness. Po ponownym otwarciu będzie na nich czekać jeszcze więcej atrakcji - zapowiada Izabella Wiszniewska - Oraczewska, członek zarządu DNB Asset Holdco. - Dzięki wprowadzonym zmianom Pomerania Outlet stanie się miejscem zakupów oraz spędzania wolnego czasu zarówno dla mieszkańców Trójmiasta, jak i osób odwiedzających region.

Inwestycja jest realizowana przez DNB Assets Holdco. Za komercjalizację odpowiada spółka The Blue Ocean Investment Group.