To tzw. Coolomaty, których sieć szybko rośnie. Klienci Frisco mogą samodzielnie odbierać kupione produkty spożywcze już w kilkudziesięciu punktach w Warszawie. Schowki w Coolomatach przystosowane do przechowywania i odbioru żywności z internetowego sklepu spożywczego. Podzielone są na trzy strefy chłodzenia, w zależności od wymagań poszczególnych produktów. W sumie jest już 30 tego typu urządzeń. - Chcemy zapewniać naszym klientom jak najlepsze doświadczenia zakupowe, dlatego wprowadziliśmy dodatkową możliwość odbioru zamówień. Jest to wygodne i proste rozwiązanie, które rozszerza zakres form dostaw, a zarazem zwiększa ich elastyczność - komentuje Katarzyna Kazior, prezes Frisco.pl.

Aby skorzystać z Coolomatów wystarczy podczas zakupów internetowych wybrać opcję dostawy zamówienia do maszyny, a następnie wskazać wybraną lokalizację i przedział czasowy. E-sklep spożywczy dostarcza zakupy jeszcze tego samego dnia. Kupujący otrzymuje powiadomienie i kod, który umożliwia mu wygodny odbiór ze schowków. Jak informuje Marcin Warzocha, prezes i założyciel firmy Coolomat, maszyny zostały ustawione przy trasach w kierunku Wilanowa, Bemowa, Ursynowa, Włoch, Bielan czy Targówka, ale także Mokotowa i Śródmieścia.

Do końca lutego klienci Frisco mogą korzystać ze zniżek na pierwsze zamówienie z opcją odbioru w Coolomacie. Obowiązuje rabat 20 zł. Dla zakupów powyżej 100 zł dostawa jest bezpłatna.