Reklama
Rozwiń
Reklama

Sieci handlowe chcą szczepić pracowników. Kto będzie pierwszy

Kilka sieci handlowych jest zainteresowanych szczepieniem swoich pracowników i już przygotowują się do tego przedsięwzięcia - pisze Business Insider Polska. Według Wiadomości Handlowych, już osiem firm z branży wyraziło chęć realizowania szczepień i czeka na wytyczne rządu w tej sprawie.

Aktualizacja: 07.04.2021 06:10 Publikacja: 06.04.2021 18:59

Sieci handlowe chcą szczepić pracowników. Kto będzie pierwszy

Foto: AFP

Niedawno rząd zapowiedział zmiany w programie szczepień, w tym uruchomienie punktów drive-thru oraz możliwość szczepienia przez pracodawców. Renata Juszkiewicz, prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, zauważa w rozmowie z Wiadomościami Handlowymi, że "zaszczepienie handlowców, z uwagi na pracę w trybie stacjonarnym oraz wysoką częstotliwość kontaktów społecznych, stanowi istotny warunek dla uzyskania odporności stadnej całej populacji".

Branża od dawna apeluje o możliwość szczepienia pracowników handlowych, ale do tej pory rząd nie było rozwiązań w tym zakresie. Teraz jednak, za sprawą wspomnianych zmian w programie szczepień, sieci handlowe będą miały możliwość zaszczepienia pracowników we własnym zakresie. Według WH, analizują to i szykują się do tego już sieci: Aldi, Auchan, Biedronka, Caarrefour, Kaufland, Lidl, Stokrotka ik Żabka.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Rolnicy krytykują umowę celną Szwajcaria–USA. Ogromne obawy o import mięsa
Handel
Pracownicy Zary szykują protesty w Black Friday – żądają podziału zysków
Handel
Pierwszy producent leków osiągnął wycenę 1 biliona dolarów. Sukces leków na odchudzanie
Handel
Allegro widzi zaskakujące trendy. Handel w Polsce hamuje?
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Handel
Polacy przebili amerykański Black Friday. Ale coraz mniej wierzą w atrakcyjność promocji
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama