Reklama
Rozwiń
Reklama

Kolejne sieci z testami na COVID. Lidl i Super-Pharm

Lidl będzie sprzedawał testy taniej niż Biedronka. Z kolei Super-Pharm sprzedaje droższy test, ale od razu w pięciopaku.

Aktualizacja: 25.03.2021 14:28 Publikacja: 25.03.2021 14:19

Kolejne sieci z testami na COVID. Lidl i Super-Pharm

Foto: Fotorzepa, Jerzy Dudek

Zgodnie z obietnicą od 26 i 27 marca (w zależności od lokalizacji sklepu) w ofercie Lidl Polska pojawią się testy na obecność przeciwciał COVID-19. Testy serologiczne Primacovid (takie, jak sprzedaje Biedronka) wykrywają we krwi obecność przeciwciał wytworzonych w odpowiedzi na infekcję. W ofercie Lidla testy te będą sprzedawane niemal 10 zł taniej niż w Biedronce, bo po 39,99 zł.

Czytaj także: Biedronka będzie sprzedawać szybkie testy na COVID-19

- Chcemy oferować artykuły, których nasi klienci potrzebują. W odpowiedzi na liczne prośby klientów podjęliśmy decyzję, aby do naszej oferty dołączyć nowy asortyment – certyfikowane testy na przeciwciała COVID-19. Jednocześnie w dalszym ciągu zachęcamy klientów do stosowania zasad bezpieczeństwa i wykazywania się społecznie odpowiedzialną postawą – stwierdza Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR w Lidl Polska.

Poza wprowadzeniem do oferty testów na obecność przeciwciał Lidl Polska na stałe obniża od 26 marca cenę masek jednorazowych. Cena zawierającego 10 sztuk opakowania ulegnie obniżce z 3,9 na 2,99 zł. Listę sklepów z informacjami od kiedy w danej lokalizacji będą dostępne testy będzie można niebawem znaleźć na stronie internetowej Lidl Polska.

Reklama
Reklama

Testy na przeciwciała pojawiły się też w ofercie drogerii Super-Pharm. Sieć wprowadziła do sprzedaży inne testy, niż sieci dyskontowe. Testy marki Lumina sprzedawane są po 449,95 zł za opakowanie zawierające 5 sztuk. Sprzedawany przez Super-Pharm produkt różni się od konkurencyjnych tym, że zgodnie z opisem producenta może wykryć przeciwciała wcześniej niż test Primacovid (którego najbezpieczniej użyć co najmniej po 10 dniach od pierwszych objawów).

O tym, że w ich ofercie mogą się pojawić testy na przeciwciała mówią też sieci Carrefour i Kaufland. Nie podały jednak konkretnych terminów wprowadzenia tych wyrobów medycznych do oferty.

Aktualizacja: Po wprowadzeniu testów do oferty konkurencji Biedronka zareagowała obniżając cenę testów w swoich sklepach do 39,99 zł.

Handel
W świątecznym szczycie sezonu e-commerce wygrywa nie tańszy sklep, tylko lepszy agent AI
Handel
Donald Trump porozumiał się z dziewięcioma firmami farmaceutycznymi ws. obniżek cen leków
Handel
Umowa z Mercosurem przełożona o miesiąc. Efekt działań Francji, Włoch i Polski
Handel
Prezes Gabony: Jest czego się bać. Chińska konkurencja może nas wyprzeć w pięć lat
Handel
Ceny masła zaskoczyły. Czy przed świętami konsumentów czekają jeszcze zmiany?
Materiał Promocyjny
W kierunku zrównoważonej przyszłości – konkretne działania
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama