Reklama
Rozwiń
Reklama

Reklama supermarketu, mająca chwalić jego ekologiczność zakazana. „Zbyt polityczna”

Brytyjska sieć Iceland musi zmodyfikować kampanię reklamową, w której chwali się, że rezygnuje z oleju palmowego.

Aktualizacja: 09.11.2018 14:49 Publikacja: 09.11.2018 12:26

Reklama supermarketu, mająca chwalić jego ekologiczność zakazana. „Zbyt polityczna”

Foto: Bloomberg

Sieć Iceland postanowiła w tym roku w świątecznych reklamach pochwalić się faktem, że rezygnuje z dodawania oleju palmowego do produktów swoich marek własnych. Iceland, która jako pierwsza obiecała wycofać kontrowersyjny surowiec, chciała iść za ciosem i korzystać z mody na ekologię. Najlepszym pomysłem na film reklamowy wydało się sieci wykorzystanie klipu nakręconego na zlecenie Greenpeace, w którym dziewczynka zastanawia się, czemu mały orangutan rozrabia w jej pokoju.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Handel
Trump obniża cła na wybrane produkty spożywcze
Handel
Nowa umowa handlowa USA–Szwajcaria: cła w dół, inwestycje w górę
Handel
Tanieją samochody. W salonach ruszyły wyprzedaże
Handel
PKO BP i Allegro łączą siły. „Płatności na jeden klik"
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Handel
Szwajcarski eksport pod presją ceł. Donald Trump zapowiada porozumienie
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama