Reklama

Reklama supermarketu, mająca chwalić jego ekologiczność zakazana. „Zbyt polityczna”

Brytyjska sieć Iceland musi zmodyfikować kampanię reklamową, w której chwali się, że rezygnuje z oleju palmowego.

Aktualizacja: 09.11.2018 14:49 Publikacja: 09.11.2018 12:26

Reklama supermarketu, mająca chwalić jego ekologiczność zakazana. „Zbyt polityczna”

Foto: Bloomberg

Sieć Iceland postanowiła w tym roku w świątecznych reklamach pochwalić się faktem, że rezygnuje z dodawania oleju palmowego do produktów swoich marek własnych. Iceland, która jako pierwsza obiecała wycofać kontrowersyjny surowiec, chciała iść za ciosem i korzystać z mody na ekologię. Najlepszym pomysłem na film reklamowy wydało się sieci wykorzystanie klipu nakręconego na zlecenie Greenpeace, w którym dziewczynka zastanawia się, czemu mały orangutan rozrabia w jej pokoju.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Handel
Chińczycy kupują coraz mniej zegarków. Swatch liczy straty
Handel
Trump wraca z wysokimi cłami dla Europy. Nie zrobił wrażenia na UE
Handel
Kazachstan zablokował rosyjski import. Paraliż ruchu na granicy z Rosją
Handel
Rosyjski sąd znacjonalizował i przekazał państwu aktywa amerykańskiej firmy spożywczej
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Handel
Handlowa wojna Kremla z Azerbejdżanem. Od importu owoców po działalność szpiegowską
Reklama
Reklama