Aktualizacja: 10.09.2018 18:43 Publikacja: 10.09.2018 17:48
Foto: Adobe Stock
Reguły reklamy radców prawnych i adwokatów w Polsce są najbardziej restrykcyjne z przeanalizowanych krajów. Nawet bardziej niż w Niemczech – uznali niedawno eksperci Instytutu Wymiaru Sprawiedliwości. Badali oni – pod kątem prowadzenia działalności przez profesjonalnych pełnomocników – ustawodawstwa nie tylko naszych zachodnich sąsiadów, ale i przepisy Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Hiszpanii czy Stanów Zjednoczonych. Samorząd radcowski uznał, że do tematu reklamy warto powrócić.
Wiemy, że maturzyści i ósmoklasiści często pragną sprawdzić swoje odpowiedzi zaraz po zakończeniu egzaminu. Dzię...
Za brak ważnego biletu parkingowego w przypadku przekroczenia czasu postoju nie można nakładać kar - wynika z wy...
Uchwała Sądu Najwyższego nie dała spodziewanego impulsu do walki o rekompensaty finansowe za wyjazdy na wycieczk...
Wniosek o zmianę miejsca głosowania można składać już na 44 dni przed dniem wyborów, nie później jednak niż trze...
Rowerzysta, dojeżdżając do przejazdu rowerowego, nie ma pierwszeństwa. Zyskuje je dopiero, gdy znajdzie się już...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas