Reklama

Wykończą i ubezpieczą na życie

Co dla klientów zrobią firmy sprzedające mieszkania.

Publikacja: 20.12.2018 19:00

Firma YIT oferuje klientom m.in. pomoc architekta i doradcy kredytowego. Na zdjęciu: osiedle Aroma P

Firma YIT oferuje klientom m.in. pomoc architekta i doradcy kredytowego. Na zdjęciu: osiedle Aroma Park w Warszawie

Foto: materiały prasowe

Sprzedaż mieszkań, choć nadal bardzo dobra, maleje. Spowolnienie na rynku nieruchomości wydaje się nieuchronne. Czy deweloperzy zaczną się bić o klientów wyszukanymi ofertami?

– W przyszłym roku, jeśli sprzedaż nowych lokali będzie nadal spadać, przybędzie promocji. Mogą się pojawić znane już wcześniej, np. darmowa komórka lokatorska – mówi Marcin Krasoń, analityk Home Brokera. – Większe parcie na sprzedaż deweloperzy mają przed końcem roku, co także przejawia się promocjami. I tak np. we wrocławskiej inwestycji Bacciarellego 54 obniżono ceny nawet o 30 tys. zł. Ostatnie lata to okres świetności rynku deweloperskiego. Mieszkania sprzedawały się jak ciepłe bułeczki, a w takich warunkach nie ma co liczyć na jakieś wyszukane zachęty – komentuje.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Ekonomia
Świętujący swe 60-lecie PONAR Wadowice zaczyna dwa duże, nowe przedsięwzięcia
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Ekonomia
Zakończył się BraveCamp – tygodniowa akademia przedsiębiorczości dla młodych innowatorów
Ekonomia
Polska dekada innowacji: z akwarium na bezkresne morze
Ekonomia
Dzięki BraveCampowi uczelnie budują przestrzeń do innowacji
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Ekonomia
Polskie MŚP ciągle z potencjałem
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama