Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.11.2020 11:28 Publikacja: 09.11.2020 10:54
Foto: AFP
W tej sytuacji Norwegian Air Shuttle czeka bardzo niepewna przyszłość, z zagrożeniem uziemieniem włącznie. W tej chwili głównymi akcjonariuszami Norwegiana są wierzyciele i firmy zajmujące się leasingiem samolotów. A przedstawiciele rządu nie mają wyraźnie sentymentów dla tego przewoźnika. — Norwegowie nie mają co się martwić, bo mają zapewnioną wystarczającą liczbę połączeń lotniczych, a na rynku widzimy zdrową konkurencję — komentowała sytuację norweska minister przemysłu, Iselin Nyboe. Tą konkurencją są węgierski Wizz Air, który właśnie zwiększył swoją ofertę lotów do tego kraju oraz skandynawski SAS.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Linia lotnicza United Airlines poinformowała we wtorek, że 21 lipca wznowi obsługę połączeń do Tel Awiwu w Izrae...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Komisja Europejska przyznała Ukrainie 76 mln euro dotacji na realizację pierwszego etapu budowy kolei Euro. Od g...
W poniedziałek stanowisko stracił minister transportu Rosji, a chwilę potem znaleziono go martwego. Przez weeken...
Prawie 645 mln złotych zysku netto wypracowały Polskie Porty Lotnicze w 2024 roku. Taki wynik oznacza, że PPL ni...
Scandinavian Airlines (SAS) zamówiły u Brazylijczyków 55 samolotów E-195 E2. To maszyny, jakie ewentualnie miał...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas