Reklama

Jesteśmy gatunkiem zagrożonym. Wyjątkowa kampania WWF

Na czas trwającego w Katowicach szczytu klimatycznego, pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy. To część edukacyjnej kampanii, której celem jest uświadomienie realnego zagrożenia ludzkiego gatunku w związku ze zmianami klimatycznymi.

Aktualizacja: 11.12.2018 10:06 Publikacja: 11.12.2018 09:26

Jesteśmy gatunkiem zagrożonym. Wyjątkowa kampania WWF

Foto: cop.wwf.pl

adm

Najważniejszym punktem kampanii organizacji ekologicznej WFF Polska, jest spersonalizowany manifest każdego, kto popiera ideę walki ze zmianami klimatycznymi spowodowanymi zanieczyszczeniem środowiska. Do akcji dołączyło wielu dziennikarzy, aktywistów, celebrytów i przeciętnych ludzi, którzy występują w przygotowanych przez WWF koszulkach z własną twarzą.

Czytaj także: Przez 50 lat człowiek wybił 60 proc. gatunków zwierząt

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Materiał Partnera
Jak inaczej zobaczyć przeszłość? Eye-tracking w archeologii
Materiał Partnera
Dotacja czy ulga? Ten spór pojawił się wcześniej niż afera o regaty z KPO
Nauka
Niepokojące zjawisko związane z ociepleniem mórz. „Przełomowe" wyniki nowego badania
Nauka
Naukowcy są bliżej wyjaśnienia pochodzenia życia na Ziemi. Przełomowe wyniki badań
Nauka
W jakim wieku czujemy się najbardziej nieszczęśliwi? Wyniki badań pokazują niepokojącą zmianę
Reklama
Reklama