Reklama
Rozwiń
Reklama

Jesteśmy gatunkiem zagrożonym. Wyjątkowa kampania WWF

Na czas trwającego w Katowicach szczytu klimatycznego, pandę w logo WWF zastąpił zmieniający się wizerunek ludzkiej twarzy. To część edukacyjnej kampanii, której celem jest uświadomienie realnego zagrożenia ludzkiego gatunku w związku ze zmianami klimatycznymi.

Aktualizacja: 11.12.2018 10:06 Publikacja: 11.12.2018 09:26

Jesteśmy gatunkiem zagrożonym. Wyjątkowa kampania WWF

Foto: cop.wwf.pl

adm

Najważniejszym punktem kampanii organizacji ekologicznej WFF Polska, jest spersonalizowany manifest każdego, kto popiera ideę walki ze zmianami klimatycznymi spowodowanymi zanieczyszczeniem środowiska. Do akcji dołączyło wielu dziennikarzy, aktywistów, celebrytów i przeciętnych ludzi, którzy występują w przygotowanych przez WWF koszulkach z własną twarzą.

Czytaj także: Przez 50 lat człowiek wybił 60 proc. gatunków zwierząt

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Partnera
Ekrany i okna przyszłości. Naukowcy z UW badają ferroelektryczne nematyki
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Nauka
Etiopia. Pierwsza erupcja wulkanu od 12 tysięcy lat
Materiał Partnera
Spirala milczenia. Dlaczego boimy się mówić, co naprawdę myślimy?
Nauka
W Chinach odkryto ciekawą strukturę. To największy tego typu obiekt na Ziemi
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Nauka
Sztuczna inteligencja pomogła znaleźć ślady życia w skałach sprzed 3,3 miliarda lat
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama