Reklama
Rozwiń
Reklama

Młodzi chcą darmo

Rozbuchane potrzeby młodych Polaków skłaniają ich do wpadania w długi.

Aktualizacja: 09.07.2019 21:09 Publikacja: 09.07.2019 21:00

Młodzi chcą darmo

Foto: Adobe Stock

Młode pokolenie, często wychowywane w cieplarnianych warunkach, ma niesłychanie rozbudzone potrzeby konsumpcyjne. Nakręca to internet, który jest dla nich naturalny jak woda i powietrze – korzystają z sieci non stop i z niej czerpią wzorce, nie zawsze tego warte.

Blogerzy czy influencerzy przerzucają się gadżetami, które potwierdzają status – bez odpowiedniego modelu telefonu w środowisku nie istniejesz. Ale tylko bloger dostaje telefon za darmo i jeszcze ktoś mu płaci za to, by się z nim pokazywał.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Opinie Ekonomiczne
Adam Roguski: Mieszkaniowy sojusz państwa ze spółdzielniami
Opinie Ekonomiczne
Eksperci: Czas na przegląd zależności Europy od technologii obronnej made in USA
Opinie Ekonomiczne
Cezary Szymanek: Omnibus i ambasador. Kto naprawdę boi się wolnego rynku
Opinie Ekonomiczne
Katarzyna Kucharczyk: Niewidzialne kobiety. O równość szans będziemy walczyć jeszcze 100 lat
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Opinie Ekonomiczne
Prezes FOR: Panie Prezydencie, niech Pan dotrzyma słowa!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama