Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 01.06.2016 20:17 Publikacja: 01.06.2016 20:17
Foto: Fotorzepa, Waldemar Kompala
Nie mają właściwie nic poza pomysłem, serwerami oraz bazą klientów i wykonawców usługi. Jednak dzięki nowej technologii sprytnie łączą podaż z popytem. Tak się dzieje np. w przypadku najbardziej znanego Ubera. Aplikacja na smartfona kojarzy klienta z odpowiednim usługodawcą, pasażera szukającego taksówki ze zwykłym kierowcą amatorem, który chce go przewieźć i na tym zarobić. Dzięki temu takie firmy błyskawicznie podbijają rynek, osiągając wręcz kosmiczne wyceny.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Polska wchodzi dziś do europejskiej ligi. Stoi przed wyborem: czy wykorzysta swój potencjał, czy ugrzęźnie na pó...
Nasze lotnictwo zestrzeliło rosyjskie drony za pomocą rakiet, które były od nich wielokrotnie bardziej kosztowne...
W pilotażu skróconego czasu pracy najciekawsze są trzy kwestie: jakie pomysły zaproponują pracodawcy, z jakich b...
Wtargnięcie rosyjskich dronów może okazać się przełomem dla Władysława Kosiniaka-Kamysza.
Historia uczy nas, że systemy centralnego planowania są nieskuteczne. Jak pokazuje przykład Węgier, to samo doty...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas