Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 24.11.2018 16:18 Publikacja: 24.11.2018 14:07
Foto: AFP
Sąd ocenił 14 listopada, że Volkswagen postępował niemoralnie instalując w samochodach oprogramowania zakłamujące emisję salin, aby zwiększyć sprzedaż i zyski — wyjaśnił rzecznik sądu. Nakazał zwrócenie klientowi sumy zakupu pojazdu, prawie 30 tys. euro — wynika z kopii sentencji.
„Naszym zdaniem, nie było podstaw prawnych do wnoszenia pozwów przez klientów. Klienci nie ponieśli strat ani szkód. Pojazdy są bezpieczne i w dobrym stanie do użytkowania" — oświadczył ich producent. Dodał, że w ramach Dieselgate wydano ok. 9 tys. wyroków, a większość pozwów w rożnych instancjach nie dała rezultatu. „Decyzja sądu w Augsburgu jest zatem w sprzeczności z licznymi decyzjami innych sądów w porównywalnych sprawach" — dodał VW
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Polska kolej z rekordową ilością pasażerów, francuski rząd przetrwał wotum nieufności – ceną wstrzymanie reformy...
„Człowiek to najlepszy firewall” – to hasło tegorocznej konferencji Akademii cyberPEKAO – wydarzenia edukacyjnego zorganizowanego przez Bank Pekao S.A. Spotkanie było poświęcone jednemu z najważniejszych współczesnych wyzwań: jak budować odporność na cyberzagrożenia?
Jak zapowiedzieli, tak zrobili. Skonfiskowany superjacht Amadea, który według władz USA należy do objętego sankc...
Zarobki w administracji rosną wolniej niż płaca minimalna, UE szykuje dronowy program zbrojeniowy, a Orlen skład...
Austriacki sąd uznał byłego miliardera i potentata nieruchomości René Benko za winnego jednego zarzutu oszustwa...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Gazprom, Rosnieft i Rosyjskie Koleje Żelazne RŻD znalazły się na podium największych rosyjskich dłużników. Ich ł...
Dziś wszystkie technologie, które będą pomagały przemysłowi w prognozowaniu i optymalizowaniu zużycia energii, są już dostępne. Redukcja strat i przestojów czy zwiększanie elastyczności systemu nigdy nie były prostsze – mówi Anna Nowak-Jaworska, prezeska Schneider Electric Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas