Reklama
Rozwiń
Reklama

Sieci handlowe podsumowują efekty walki z plastikiem

Walka o czystsze środowisko przynosi efekty. A detaliści mają się czym chwalić.

Aktualizacja: 10.09.2019 17:17 Publikacja: 10.09.2019 16:26

Sieci handlowe podsumowują efekty walki z plastikiem

Foto: Adobe Stock

Praktycznie wszystkie sieci handlowe zobowiązały się do większej dbałości o środowisko naturalne. Ograniczanie ilości tworzyw sztucznych nakazuje też Unia Europejska i tu detaliści praktycznie wyprzedzają planowane na 2021 rok zakazy – np. o zastąpieniu plastikowych patyczków higienicznych bardziej ekologicznymi odpowiednikami informowały ostatnio Aldi, Biedronka czy Netto.

Czytaj także: Sieci handlowe ostro walczą z plastikiem. To nie tylko deklaracje

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Gospodarcza pogoń trwa
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama