Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.04.2019 14:15 Publikacja: 04.04.2019 14:15
Foto: materiały prasowe
Sprzedaż Totalizatora Sportowego w minionym roku przekroczyła 6,1 mld zł (w 2017 r. było to 5,6 proc.). W firmie nie ukrywają, że świetny wynik to w dużej mierze zasługa ustawy hazardowej (weszła w życie dwa lata temu), która ograniczyła szarą strefę w tej branży. W efekcie Totalizator Sportowy (TS) zyskał nowe możliwości rozwoju na rodzimym rynku. I skrzętnie to wykorzystał. Państwowa firma uruchomiła znaną międzynarodową grę Eurojackpot, rozpoczęła budowę sieci salonów z automatami, a także ruszyła z kasynem online i weszła ze sprzedażą gier liczbowych do internetu. - To najważniejsze zmiany w ponad 60-letniej historii spółki, które wykorzystane zostały do wprowadzenia szeregu innowacji i rewolucji technologicznej - podkreśla Olgierd Cieślik, prezes TS.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Cyberprzestępcy wykradli dane logowania tysięcy Polaków i opublikowali je na znanym forum hakerskim. Dokument sk...
Unia opóźnia 19. pakiet sankcji wobec Rosji, w Niemczech narasta konflikt CDU–SPD o energetykę, a prezydent Karo...
W czwartek kończy się kadencja prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Prawo nie przewiduje możliwości jej pr...
Polska branża technologiczna odpowiada na wyzwania związane z dronami, Waszyngton i Pekin zbliżają się do porozu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas