Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 04.04.2019 14:15 Publikacja: 04.04.2019 14:15
Foto: materiały prasowe
Sprzedaż Totalizatora Sportowego w minionym roku przekroczyła 6,1 mld zł (w 2017 r. było to 5,6 proc.). W firmie nie ukrywają, że świetny wynik to w dużej mierze zasługa ustawy hazardowej (weszła w życie dwa lata temu), która ograniczyła szarą strefę w tej branży. W efekcie Totalizator Sportowy (TS) zyskał nowe możliwości rozwoju na rodzimym rynku. I skrzętnie to wykorzystał. Państwowa firma uruchomiła znaną międzynarodową grę Eurojackpot, rozpoczęła budowę sieci salonów z automatami, a także ruszyła z kasynem online i weszła ze sprzedażą gier liczbowych do internetu. - To najważniejsze zmiany w ponad 60-letniej historii spółki, które wykorzystane zostały do wprowadzenia szeregu innowacji i rewolucji technologicznej - podkreśla Olgierd Cieślik, prezes TS.
Wyzwania i szanse transformacji energetycznej były tematem nowego odcinka podcastu „E.ON Talks”. Uczestniczące w...
Sieć telewizyjna CNBC, powołując się na ekspertów, twierdzi, że smartfon firmy Trump Organization prawdopodobnie...
Amerykańska firma zajmująca się testami DNA, 23andMe, została ukarana grzywną w wysokości 2,31 mln funtów (około...
Już wkrótce liczba samochodów elektrycznych na polskich drogach sięgnie 100 tys. Choć to zaledwie jedna dziesiąt...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Do Inowrocławia dotarły trzy z ośmiu leasingowanych od USA śmigłowców szturmowych. To przygotowanie na dostawy a...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas