Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 11.06.2019 12:28 Publikacja: 11.06.2019 12:24
Foto: Bloomberg
Branża technologiczna oraz e-handel zdecydowanie zdominowały czołówkę rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ za rok 2019, ogłoszonego dzisiaj przez WPP i Kantar. Nowym liderem, po awansie z pozycji trzeciej, jest platforma e-handlowa Amazon – wartość tej marki to 315,5 mld dol. Wiceliderem jest Apple z 309,5 mld dol., a podium zamyka Google z 309 mld dol. Wartość tych marek wzrosła odpowiednio 3 oraz 2 proc. – Amazon zyskał 52 proc.
Czytaj także: Najbogatszy człowiek chce przenieść przemysł na Księżyc
Państwa członkowskie NATO zobowiązują się do podniesienia wydatków obronnych. MZ rozważa zakaz sprzedaży alkohol...
Po trzech dekadach działalności w Polsce fabryka jest wciąż jednym z kluczowych zakładów na krajowej i globalnej...
Reklama, dane i młodzi użytkownicy – Dominik Batorski, socjolog i data scientist, obnaża mechanizmy TikToka. I p...
Jeden abonament komórkowy z nielimitowanymi usługami, w tym i internetem bez limitu. Tak od dziś wygląda oferta...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Podcast "Twój Biznes": Zawieszenie broni na Bliskim Wschodzie, reformy w Niemczech i plany Enei
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas