Reklama
Rozwiń
Reklama

Amazon jest nową najcenniejszą marką świata

W ciągu roku wartość marki Amazon wzrosła aż 52 proc., co pozwoliło jej pokonać Apple i Google.

Aktualizacja: 11.06.2019 12:28 Publikacja: 11.06.2019 12:24

Amazon jest nową najcenniejszą marką świata

Foto: Bloomberg

Branża technologiczna oraz e-handel zdecydowanie zdominowały czołówkę rankingu najcenniejszych marek świata BrandZ za rok 2019, ogłoszonego dzisiaj przez WPP i Kantar. Nowym liderem, po awansie z pozycji trzeciej, jest platforma e-handlowa Amazon – wartość tej marki to 315,5 mld dol. Wiceliderem jest Apple z 309,5 mld dol., a podium zamyka Google z 309 mld dol. Wartość tych marek wzrosła odpowiednio 3 oraz 2 proc. – Amazon zyskał 52 proc.

Czytaj także: Najbogatszy człowiek chce przenieść przemysł na Księżyc 

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Google stawia na własne chipy AI. Nvidia pod presją
Materiał Promocyjny
Twoja gwiazda bliżej niż myślisz — Mercedes Van ProCenter
Patronat Rzeczpospolitej
W Warszawie odbyło się XVIII Forum Rynku Spożywczego i Handlu
Biznes
Rosyjski zapasik na czarną godzinę. Walka o miliardy dolarów zakopane w raju
Patronat Rzeczpospolitej
Polska w programie Horyzont Europa: czas na zmiany
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Biznes
Polskie e-sklepy zarabiają na Ukrainie, aktywa Rosji i spór o cła UE-USA
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama