Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 03.06.2019 16:17 Publikacja: 03.06.2019 14:29
Foto: Nike
Kobiecy mundial organizowany przez FIFA rozpocznie się w piątek 7 czerwca we Francji i potrwa przez miesiąc, do 7 lipca 2019 r. To będzie ósma edycja odbywających się co 4 lata mistrzostw świata w piłce nożnej, w których zmierzą się ze sobą drużyny kobiecie. Choć zawodniczek z pasją i zdolnościami w tej dyscyplinie sportu nie brakuje, nadal ich mecze wzbudzają znacznie mniejsze zainteresowanie kibiców i są słabiej sponsorowane.
Coraz więcej firm związanych ze sportem chce to zmienić i wypromować kobiecą piłkę nożną. Jedną z nich jest Nike, który tydzień przez startem tegorocznego mundialu wyemitował nową reklamę w ramach kampanii Dream Further, o której w mig zrobiło się głośno w internecie. Firma pokazuje w spocie, że dziewczyny też mogą marzyć o karierze piłkarki, wygrywać mecze i wywoływać emocje w ogromnych stadionach pełnych kibiców.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Trump i Xi Jinping łagodzą konflikt handlowy, Parlament Europejski żąda zmian w budżecie UE, a ustawa schronowa...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Na rozwój sektora usług biznesowych w Polsce coraz mocniej wpływa inteligentna automatyzacja procesów, a także k...
Grupa Żabka po raz kolejny otrzymała certyfikat przyznawany przez szwajcarską fundację EQUAL-SALARY, potwierdzaj...
Możliwości finansowania badań i innowacji z największego jak dotąd w historii UE programu obejmującego te obszar...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
We wtorek 18 listopada 2025 w Muzeum Historii Polski w Warszawie odbędzie się Horizon4Poland’25. Wydarzenie skie...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas