materiał partnera
Decyzja kapituły konkursu o przyznaniu tytułu „Bank Roku w Polsce" to wyjątkowe wyróżnienie w branży finansowej. Wcześniej bank został tym tytułem uhonorowany dwukrotnie – w 2010 i 2012 r.
– Transakcje zrealizowane w tym roku, a także rebranding naszego banku dodatkowo umacniają naszą pozycję na polskim rynku. Marka Santander otwiera przed nami nowe możliwości, szczególnie w zakresie innowacyjnych metod płatności i rozwiązań wspierających finansowanie handlu zagranicznego. Jestem przekonany, że dzięki połączeniu tych wszystkich atutów i wyjątkowego zaangażowania naszych pracowników również w przyszłym roku będziemy mogli świętować podobne sukcesy – dodaje Gerry Byrne, Country Head Santander Bank Polska.
Jury konkursu w uzasadnieniu decyzji o wyróżnieniu Santander Bank Polska wskazało na sukcesy w poprawie efektywności i zyskowności, a także innowacyjność oferowanych produktów i usług.
Podkreślono również znaczący postęp w rozwoju strategicznym oraz zajęcie pozycji lidera w kategorii obsługi klientów private banking, za sprawą przejęcia wydzielonej części Deutsche Bank Polska.