Reklama
Rozwiń

Bank poszuka zniżek w sklepie i restauracji

Polscy kredytodawcy angażują się w nowe przedsięwzięcia, aby pozyskać nowych klientów, zwiększyć współpracę z obecnymi i stawić czoło cyfrowym gigantom działającym w internecie.

Aktualizacja: 02.03.2017 06:25 Publikacja: 01.03.2017 20:19

Foto: 123RF

Bank Millennium właśnie uruchomił platformę zakupową Goodie (to jego wewnętrzny start-up), która zbiera informacje na temat zniżek, promocji i nowości zakupowych w centrach handlowych, sklepach internetowych i stacjonarnych, w restauracjach. Celem jest stworzenie ekosystemu, który przyciągnie zarówno konsumentów, jak i sprzedawców oraz pozwoli na ich współpracę. Platforma jest otwarta dla wszystkich, dostępna za darmo, aby z niej korzystać, nie trzeba być klientem banku.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Banki
Jak pogodzić cyfrową Alfę z tradycyjnymi Boomersami? Banki mają problem
Banki
Pekao i PZU dogadują szczegóły połączenia
Banki
MF nie chce karać „złych banków”. Ale i tak dołoży im podatków
Banki
Banki z satysfakcją przyjmują wyrok TSUE
Banki
Bank Anglii nie zmienił stóp procentowych