System został zbudowany zupełnie od nowa i w całości zaprojektowany wewnątrz banku. Nowością jest sekcja „wydarzenia”, przypominająca nieco oś czasu znaną z portali społecznościowych, która ma być dla każdego użytkownika spersonalizowanym źródłem informacji nie tylko o stanie finansów, ale ma także być narzędziem wspierającym zarządzanie domowym budżetem.

Bank zapowiada, że lista wydarzeń będzie systematycznie rozszerzana o nowe typy informacji, których potrzebuje użytkownik. Docelowo ma być sercem systemu i głównym kanałem kontaktu z klientem w bankowości elektronicznej. Tutaj klient zobaczy oferty dopasowane do jego potrzeb, sposobu zarządzania finansami i zachowań. Bank przypomni mu o ubezpieczeniu bagażu dostępnym w karcie, jeżeli zauważy, że klient dużo podróżuje, podpowie jak zaoszczędzić na codziennych zakupach, itp.

Na stronie głównej znalazły się też dodatki, które mają ułatwić klientowi codzienne życie i bankowanie. Zostały wybrane po konsultacjach z użytkownikami, podczas testów użyteczności. Klient może je dowolnie konfigurować, w zależności od potrzeb. Przykładowo dodatek „zbiórka” ułatwi zebranie kwoty potrzebnej na wycieczkę klasową czy pieniędzy na wspólny prezent. Dodatek „nadchodzące płatności” ułatwi monitorowanie i planowanie wydatków, a z pomocą dodatku „wygodny przelew” można zrealizować przelew w kilka sekund wprost ze strony głównej. Dodatek „bezpłatne konto” pozwoli zawsze pamiętać o spełnieniu warunków pozwalających nie płacić za konto.

Nowy design serwisu umożliwia m.in. również szybką ocenę stanu finansów. Menu zostało uproszczone, dzięki czemu nawigacja jest jeszcze bardziej intuicyjna. W nowym serwisie pojawiły się animowane, obracające się kafelki z produktami, pokazujące przydatne informacje dla klienta, na których odwrocie pojawiają się najczęściej wykonywane przez niego czynności. Dodatkowo sposób prezentowania podsumowania finansów dostosowany został do możliwości, jakie daje regulacja PSD2.