Z tego artykułu się dowiesz:
- Jakie zmiany planuje Itaka, aby osiągnąć dwa miliony klientów w 2026 roku?
- Na jakich rynkach działają spółki Itaki Holdings?
- W jaki sposób firma technologiczna Axabee wspiera działalność Itaki?
- Jakie są plany rozwoju floty samolotowej marki Air 001?
- Na czym polega nowy podział imprez turystycznych według Itaki?
- Jakie innowacje wprowadza Itaka w zakresie rezerwacji i ofert turystycznych?
Tematowi zbliżającego się sezonu Lato 2026 podporządkowane było spotkanie, jakie biuro podróży Itaka zorganizowało od 20 do 25 października na jednym ze statków włoskiego armatora Costa Cruises. W pięciodniowy rejs po Morzu Śródziemnym touroperator zabrał 200 osób – zaproszonymi byli przedstawiciele salonów własnych i franczyzowych, a środkiem transportu, miejscem noclegu i prowadzenia prezentacji potężny statek wycieczkowy „Costa Diadema”, mieszczący jednorazowo na pokładach ponad 6000 ludzi (pasażerów i obsługi). Serię merytorycznych obrad połączono ze zwiedzaniem kolejnych miast na trasie rejsu.
Czytaj więcej
Sześciuset przedstawicieli biur agencyjnych, biur franchisingowych i pracowników biura podróży It...
Holding Itaki – od Wysp Kanaryjskich po Estonię
Otwierając konferencję wiceprezes Itaka Holdings Piotr Henicz wskazał cel, jaki firma zamierza osiągnąć w nowym sezonie – to ponad dwa miliony klientów wysłanych na wycieczki i ponad osiem miliardów złotych obrotów z tego tytułu.
Taki wynik jest w zasięgu ręki firmy po udanym sezonie tegorocznym. Jak przypomniał Henicz, Itaka Holdings ciągle się rozrasta. Obecnie działa jako touroperator na rynkach polskim, czeskim, słowackim, węgierskim i trzech krajów nadbałtyckich – Litwy, Łotwy i Estonii. Ma też swoje biura do obsługiwania turystów przyjeżdżających do Hiszpanii (New Fit Canarias, Fuerte Itaka), Turcji (Traveyo), w Grecji (Zebu Travel Services), a od niedawna również na Cyprze (Alasia).