Adwokaci chcą w ten sposób przekonać klientów, że za rozsądną kwotę można uzyskać od adwokata profesjonalną pomoc prawną. Jak informują przedstawiciele adwokatury kontrowersyjny charakter plakatu ma wywołać dyskusję na temat dostępu i jakości usług prawnych.
ORA w Katowicach jako pierwsza zdecydowała się przeprowadzić akcję wizerunkową na terenie swojej izby. W pierwszej odsłonie akcji, w połowie sierpnia, na Śląsku zawisły plakaty przedstawiające busolę i z hasłem: "W morzu spraw wskazujemy drogę. Nie ulegamy wpływom"
Akcja jest prowadzona w oparciu o materiały promujące adwokaturę, przygotowane na zlecenie Naczelnej Rady Adwokackiej. Kampania ma charakter multimedialny: w formie billboardów rozmieszczonych w centralnych punktach miasta, prezentacji na ekranach LED, m.in. przed halą "Spodka", oraz poprzez emisje 30-sekundowych spotów, prezentowanych osiem razy w ciągu dwudziestu dni roboczych w Radiu Katowice. Kampania trwać będzie do 15 września br.