Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 08.09.2015 22:00 Publikacja: 08.09.2015 22:00
1 zdjęcie
ZobaczStrategie wellness to nie wydatek, ale inwestycja w poprawę efektywności
Foto: Rzeczpospolita
Programy wellness, w których firmy dbają nie tylko o poprawę stanu zdrowia, ale także o dobre samopoczucie swoich pracowników, robią od kilku lat karierę w międzynarodowych korporacjach. I to nawet pomimo kryzysowych oszczędności – firmy przekonały się, że dbałość o psychofizyczną kondycję ludzi i rzeczywista promocja zdrowia to działania opłacalne.
Potwierdza to międzynarodowe badanie „Working well" dotyczące jakości środowiska pracy, promocji zdrowego stylu życia i dobrego samopoczucia wśród pracowników ponad tysiąca firm z 37 krajów (w tym z Polski), które przeprowadziła amerykańska firma doradcza Buck Consultans. W badaniu prawie trzech na dziesięciu pracodawców na świecie zadeklarowało, że ma w pełni wdrożoną strategię promocji zdrowia, drugie tyle wdrożyło ją częściowo (większość zrobiła to w ostatnich pięciu latach), a prawie ośmiu na dziesięciu chciałoby mieć w swojej firmie „kulturę zdrowia".
Przeciętne miesięczne wynagrodzenie nominalne brutto w gospodarce narodowej wyniosło w pierwszym kwartale tego r...
Polscy imigranci w Wielkiej Brytanii wyprzedzili pod względem przeciętnych zarobków lokalnych pracowników. Mogło...
6842 zł brutto – tyle w listopadzie ub. roku wynosiła mediana wynagrodzeń w gospodarce narodowej. Według danych...
Przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto w sektorze przedsiębiorstw wzrosło w marcu o 7,7 proc. rok do roku –...
W tym roku zwiększyła się różnica między pożądanym a realnym wynagrodzeniem młodych ludzi, którzy łączą studia z...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas