Reklama

PO ma pomysł, jak dotrzeć z informacjami o aferze wizowej do wyborców PiS

W czwartek rusza kampania telewizyjnych spotów PO dotyczących afery wizowej. - Chcemy dotrzeć przede wszystkim do wyborców PiS, jak i do niezdecydowanych - mówi nasz informator.

Publikacja: 21.09.2023 09:36

Donald Tusk

Donald Tusk

Foto: PAP/Tomasz Wojtasik

Nasi informatorzy z Koalicji Obywatelskiej podkreślają, że sztab bardzo intensywnie wchodzi w temat afery wizowej, jeśli chodzi o kampanię w telewizji i w internecie.

Celem - co jest też zgodne z przesłaniem Donalda Tuska, przedstawionym w tym tygodniu - jest dotarcie do wyborców, którzy głosują na PiS lub są niezdecydowani.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Policja
Nietykalna sierżant „Doris”. Drugie życie tajnej policjantki
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Wybory
Pojawi się nowa kratka na kartach do głosowania? Takim pomysłem zajmie się Senat
Wybory
Po wyborach prezydenckich. Mężyk: Erozja PO odsłoni jej elektorat na zabiegi Konfederacji
Wybory
Dlaczego wciąż rozmawiamy o ważności wyborów?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Wybory
Podcast „Pałac Prezydencki”: Snus, ustawki i korale – jak symbole i emocje zdominowały wybory 2025
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama