PO ma pomysł, jak dotrzeć z informacjami o aferze wizowej do wyborców PiS

W czwartek rusza kampania telewizyjnych spotów PO dotyczących afery wizowej. - Chcemy dotrzeć przede wszystkim do wyborców PiS, jak i do niezdecydowanych - mówi nasz informator.

Publikacja: 21.09.2023 09:36

Donald Tusk

Donald Tusk

Foto: PAP/Tomasz Wojtasik

Nasi informatorzy z Koalicji Obywatelskiej podkreślają, że sztab bardzo intensywnie wchodzi w temat afery wizowej, jeśli chodzi o kampanię w telewizji i w internecie.

Celem - co jest też zgodne z przesłaniem Donalda Tuska, przedstawionym w tym tygodniu - jest dotarcie do wyborców, którzy głosują na PiS lub są niezdecydowani.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
podcast
W kampanii drzemka trwa, Tusk i Trzaskowski uderzają w podobne tony, kulisy EKG
Wybory
Podcast „Rzecz w tym”: Bronkizacja kampanii Rafała Trzaskowskiego. Dlaczego faworyt sam sobie szkodzi?
Wybory
Kandydaci w wyborach prezydenckich 2025. Pełna lista zarejestrowanych przez PKW
Wybory
Podcast „Pałac Prezydencki”: Emocje, flaga i sondaże. Długofalowe reperkusje debaty w Końskich
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Wybory
Podcast „Rzecz w tym”: Czy pomysł debaty Trzaskowski–Nawrocki to ustawka?
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne