Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.01.2018 15:21 Publikacja: 14.01.2018 15:18
Foto: materiały prasowe
Francuska grupa liczy na te trzy samoloty: 8X wszedł do eksploatacji w październiku 2016, następca 5X jest spodziewany w 2022 r., a ten trzeci zwiększy gamę w związku z rosnącą konkurencją. — Przystępujemy do prac nad nim — powiedział Trappier dziennikarzom na zakończenie konferencji francuskiego zjednoczenia przemysłu lotniczego i kosmicznego GIFAS, któremu przewodniczy.
Światowy rynek samolotów dyspozycyjnych, który mocno odczuł skutki kryzysu finansowego z 2007-8 r., zaczął okazywać oznaki poprawy. Sprzedaż takich maszyn zmalała z 1317 w 2008 r. do 661 w 2016 — wynika z danych zrzeszenia producentów GAMA. Trappier powiedział, że „odczuliśmy tego skutki w dziedzinie awionetek, bo rynek był dość bezbarwny, ale pod koniec 2017 r. można było zaobserwować początek ożywienia”.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
W sobotę rano doszło do awarii systemu zarządzania ruchem lotniczym ATM_P 21 w Polskiej Agencji Żeglugi Powietrz...
Po wprowadzeniu polskich kontroli ciężarówki dłużej czekają na wjazd do kraju. Dla krajowych transportowców jedn...
Po inwazji na Ukrainę Rosjanie i wprowadzeniu zachodnich sankcji Rosjanie chcieli przestawić przemysł lotniczy n...
To koniec arabskiej przygody Wizz Aira. Po ponad pięciu latach 1 września 2025 r. węgierski przewoźnik zamknie s...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Dlaczego Ryanair zdecydował się na podpisanie wieloletniej umowy z lotniskiem w Modlinie? Powodów jest kilka. Gł...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas