Aktualizacja: 14.01.2018 15:21 Publikacja: 14.01.2018 15:18
Foto: materiały prasowe
Francuska grupa liczy na te trzy samoloty: 8X wszedł do eksploatacji w październiku 2016, następca 5X jest spodziewany w 2022 r., a ten trzeci zwiększy gamę w związku z rosnącą konkurencją. — Przystępujemy do prac nad nim — powiedział Trappier dziennikarzom na zakończenie konferencji francuskiego zjednoczenia przemysłu lotniczego i kosmicznego GIFAS, któremu przewodniczy.
Światowy rynek samolotów dyspozycyjnych, który mocno odczuł skutki kryzysu finansowego z 2007-8 r., zaczął okazywać oznaki poprawy. Sprzedaż takich maszyn zmalała z 1317 w 2008 r. do 661 w 2016 — wynika z danych zrzeszenia producentów GAMA. Trappier powiedział, że „odczuliśmy tego skutki w dziedzinie awionetek, bo rynek był dość bezbarwny, ale pod koniec 2017 r. można było zaobserwować początek ożywienia”.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas