Reklama
Rozwiń

Przewoźnik odwołał loty. Zapomniał o tym, by poinformować pasażerów

Pasażerowie utknęli na lotniskach, gdyż nie zadziałał system automatycznej informacji dla pasażerów.

Aktualizacja: 09.07.2019 13:55 Publikacja: 09.07.2019 13:50

Przewoźnik odwołał loty. Zapomniał o tym, by poinformować pasażerów

Foto: Adobe Stock

Nieprzyjemną sobotę mieli pasażerowie Sun Country Airlines, którzy stawili się na swoje loty tylko po to, by dowiedzieć się, że zostały odwołane na długo przed dniem planowanego rejsu. Sun Country nie poinformowały swoich pasażerów ani e-mailem, ani telefonicznie o tym, że ich rejsy zostały odwołane. Dla pasażerów oznaczało to istotne niedogodności, na które nakładały się powody, dla których zależało im na tym, by dotrzeć do celu. 

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Transport
LOT wycenił koszty powrotu na Ukrainę. To wydatek setek milionów dolarów
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Transport
United Airlines znów będzie latać do Izraela. Europejskie linie jeszcze czekają
Transport
Ukraina wjedzie do Polski na europejskich torach
Transport
Armagedon na lotniskach Rosji. Lecą głowy na Kremlu
Transport
Będzie z czego budować CPK. PPL mają rekordowe zyski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama