Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 22.10.2019 15:35 Publikacja: 22.10.2019 15:35
Foto: Bloomberg
Nie chciał spekulować, kiedy amerykański urząd FAA podejmie własną decyzję o zniesieniu zakazu lotów z marca, ale dodał, że różnica w czasie będzie raczej kwestią tygodni a nie miesięcy. Na FAA spoczywa zasadnicza odpowiedzialność za zniesienie uziemienia, po jego decyzji powinny zrobić to inne urzędy lotnictwa, choć nie wiadomo, czy zrobią to szybko. Boeing nastawia się na powrót tych samolotów do pracy pod koniec roku.
- Moim zdaniem będzie to początek przyszłego roku, jeśli wszystko pójdzie dobrze. Według tego co wiemy dziś, zaplanowaliśmy nasze loty testowe w połowie grudnia, co oznacza nasze decyzje o powrocie tych samolotów do pracy w styczniu - powiedział dyrektor Ky. Powrót MAXów będzie koordynowany z FAA na ile będzie to możliwe, ale oba urzędy mają odmienne wymogi dotyczące procedury i konsultacji.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Niemiecka Grupa Lufthansy zaczyna potężną reorganizację. Mniej samodzielności dla przejętych linii. Zmiany zos...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas