Jesienne plany LOT. Zobacz gdzie będzie można polecieć z Polski

Od września LOT planuje powrót na typowe europejskie trasy biznesowe, stopniowo odbudowując mapę regularnych połączeń w Europie. A na jesień pozostawi kilka z kierunków z programu #LOTnaWakacje. Niewykluczone, że jesienią wrócą także niektóre połączenia długodystansowe.

Aktualizacja: 28.07.2020 14:33 Publikacja: 28.07.2020 13:19

Jesienne plany LOT. Zobacz gdzie będzie można polecieć z Polski

Foto: Bloomberg

Od początku września linia zwiększy częstotliwość rejsów na regularnych trasach europejskich, oferując kilka lotów tygodniowo do Larnaki czy Nicei i kilkanaście m.in. do Frankfurtu, Amsterdamu, Paryża czy Londynu. J Do prawie dwudziestu rejsów tygodniowo wzrośnie liczba częstotliwości połączeń do Brukseli, Pragi, Budapesztu i Wilna.

Czytaj także: Linie lotnicze powoli się budzą. Na razie bilety są tanie

- Uzupełnimy ofertę połączeń do Europy Zachodniej i zwiększymy częstotliwości rejsów m.in. do Brukseli, Paryża, Kopenhagi czy Frankfurtu. W ramach naszego regionu zaoferujemy pasażerom więcej regularnych lotów do Pragi, Sofii, Lwowa czy Wilna. Nadal nie jest to pełna skala możliwości LOT-u sprzed pandemii, ponieważ uruchamiając kolejne połączenia bardzo uważnie analizujemy sytuację epidemiczną w danym kraju. W planach mamy także m.in. Stambuł, Tel-Awiw i Sztokholm, ale decyzje o ich uruchomieniu uzależnione są od stabilizacji sytuacji epidemicznej w tych regionach. Będziemy uzupełniać siatkę o nowe połączenia, gdy tylko pojawi się taka możliwość – mówi Krzysztof Moczulski z-ca dyrektora komunikacji korporacyjnej i rzecznik prasowy LOT-u.

Wczesną jesienią będzie jeszcze można polecieć LOT-em m.in. do Aten, na Zakynthos, Korfu i na Santorini, czy do Olbii na Sardynii. Dobrym pomysłem było otwarcie wakacyjnych połączeń nie tylko z Warszawy, ale także z portów regionalnych Bydgoszczy, Lublina, Wrocławia, Krakowa, Gdańska, Szczecina, Poznania, Katowic i Rzeszowa. Bilety na wakacyjne połączenia LOT-u zaczynają się od 99 złotych za przelot w jedną stronę.

Czytaj także: Lotnicze lato coraz bogatsze. Dokąd polecimy?

W komunikacie prasowym LOT nie ukrywa, że planuje także ostrożny powrót do kierunków długodystansowych. „W miarę możliwości, od września br. polski przewoźnik powróci na wybrane trasy na Dalekim Wschodzie: m.in. do Pekinu czy do New Delhi" - czytamy.

- Myśląc o planach na jesień musimy pamiętać, że działamy nadal w realiach globalnej pandemii. Naszym priorytetem jest bezpieczeństwo pasażerów i załóg pokładowych. Śledzimy na bieżąco informacje o procedurach związanych z podróżowaniem i przypominamy o tym także naszym pasażerom. Planujemy utrzymanie wszystkich kierunków dostępnych w siatce połączeń, ale podobnie jak każdego innego przewoźnika na świecie, obowiązują nas obostrzenia międzynarodowe. W przypadku zmian rozkładu związanych z sytuacją epidemiczną, pasażerowie są informowani z odpowiednim wyprzedzeniem, otrzymają także możliwość dokonania bezpłatnej zmiany w swojej rezerwacji – dodaje Krzysztof Moczulski.

Od początku września linia zwiększy częstotliwość rejsów na regularnych trasach europejskich, oferując kilka lotów tygodniowo do Larnaki czy Nicei i kilkanaście m.in. do Frankfurtu, Amsterdamu, Paryża czy Londynu. J Do prawie dwudziestu rejsów tygodniowo wzrośnie liczba częstotliwości połączeń do Brukseli, Pragi, Budapesztu i Wilna.

Czytaj także: Linie lotnicze powoli się budzą. Na razie bilety są tanie

Pozostało 84% artykułu
2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Transport
Niemiecki superpociąg lepszy od francuskiego TGV
Transport
Kubańska linia lotnicza bez paliwa. Zmuszona do zawieszenia działalności
Transport
Lotniczy dress code. Jak się ubrać na podróż samolotem
Transport
Gorszy kwartał Lufthansy (strajki) i Air France-KLM
Transport
Rosyjscy hakerzy znów w akcji. Finnair wstrzymuje loty
Materiał Promocyjny
Dzięki akcesji PKB Polski się podwoił