Aktualizacja: 16.05.2015 18:47 Publikacja: 16.05.2015 18:40
Foto: Bloomberg
Etihad przedstawił swe twierdzenia o subwencjach, gdy administracja zamierzała rozszerzyć przegląd zarzutów wysuwanych przez amerykańskich przewoźników wobec Etihad, Emirates i Qatar Airways, że dostały ponad 40 mld dolarów. To pozwoliło im oferować niższe ceny i wypchnąć amerykańskich konkurentów z niektórych rynków. Przewoźnicy znad Zatoki zaprzeczyli, by dostawali subwencje, Etihad twierdzi, że otrzymał kapitał akcyjny i pożyczki od jedynego udziałowca, rządu Abu Zabi.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas