Aktualizacja: 27.09.2015 13:33 Publikacja: 27.09.2015 11:15
Foto: Bloomberg
Postępowanie firmy z Tuluzy przypomina podobną inicjatywę Partner dla Sukcesu Boeinga, który stworzył nowe stosunki z dostawcami, gdy cały sektor przygotowuje się do rekordowej produkcji.
Działania Airbusa stanowią część wewnętrznego programu efektywności o nazwie SCOPe+, który zmierza do oszczędności także poprzez staranniejsze organizowanie zamówień, sposób projektowania i sprzedaży samolotów — wynika z opinii dostawców i dokumentu firmy.
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Konflikt indyjsko-pakistański spowodował kolejne zakłócenia w podróżach lotniczych. Kilku przewoźników azjatycki...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas