Aktualizacja: 08.11.2015 15:55 Publikacja: 08.11.2015 15:55
Foto: Bloomberg
Na mocy obecnych przepisów zagraniczni inwestorzy nie mogą posiadać więcej jak 49 proc. udziałów w europejskich przewoźnikach, a kontrola takiej linii musi znajdować się w europejskich rękach, co odstrasza inwestorów spoza Europy.
„Należy kontynuować łagodzenie przepisów o własności i kontroli na zasadzie wzajemności poprzez dwustronne porozumienia o świadczeniu usług lotniczych i na wielostronnej płaszczyźnie"- stwierdza projekt dokumentu o nowej strategii. Komisja Europejska ma przedstawić ją w grudniu, bo dąży do zwiększenia konkurencyjności europejskiego sektora lotnictwa, ograniczonego z powodu wzrostu popularności tanich linii Ryanair i easyJet oraz przewoźników znad Zatoki Arabskiej i zwiększenia znaczenia Azji jako dużego ośrodka przesiadkowego.
Republiki bałtyckie nie zbudowały na czas linii kolejowej, która umożliwiłaby transport wojsk NATO w przypadku w...
Wiadomo już, co było przyczyną pożaru samolotu British Airways, który zablokował londyńskie lotnisko Gatwick, pr...
Jeśli nie dojdzie do porozumienia handlowego z Waszyngtonem, Komisja Europejska gotowa jest do wprowadzenia ceł...
Uber zawiódł inwestorów niższymi od oczekiwań przychodami za pierwszy kwartał 2025 roku. Akcje firmy tąpnęły naw...
Rząd USA nie da pieniędzy na połączenie superszybkiej kolei z Los Angeles do San Francisco – powiedział dziennik...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas