Oferta musi być zdywersyfikowana

Do 2030 roku 90 proc. oferowanych przez nas aut będą stanowić samochody zelektryfikowane. Ale transformacja musi przebiegać stopniowo – mówi Arkadiusz Nowiński, prezes ds. rynków międzynarodowych w Volvo Cars.

Publikacja: 29.11.2024 05:24

Oferta musi być zdywersyfikowana

Foto: materiały prasowe

Po raz pierwszy Polak zajmie tak wysoką funkcję w strukturach dużego producenta samochodów. Czym pan będzie się zajmował?

W ramach nowej funkcji będę odpowiadał za sprzedaż samochodów marki Volvo na kluczowych rynkach – od Europy, przez Amerykę Północną i Południową, aż po region Azji i Pacyfiku, które odpowiadają za prawie 80 proc. sprzedaży Volvo Cars. Mówimy tu o współpracy z importerami na całym świecie oraz kształtowaniu oferty, która odpowiada na wyzwania współczesnej motoryzacji.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Transport
Dopłaty do rowerów elektrycznych jeszcze w tym kwartale? W grze nawet 4,5 tys. zł
Transport
Polska Grupa Lotnicza ma nowego prezesa. Jest spoza branży
Transport
LOT ogłosił nowe połączenie. Od jesieni poleci do Marrakeszu
Transport
W PKP Cargo odstąpiono od „porozumienia walentynkowego”
Transport
Boeing gorączkowo szuka gotówki. Znów się wyprzedaje