Jak się promują lotniska. Wielki smok, bitwa kickbokserów i kaczka po pekińsku

Albo zawieszka na bagaż z napisem Warszawa-Radom. W ten sposób lotniska i regulatorzy rynku lotniczego chcą zwrócić na siebie uwagę. To obrazki z konferencji „Routes 2024” w Bahrajnie.

Publikacja: 10.10.2024 10:13

Polskie stoisko na Routes 24 w Bahrajnie

Polskie stoisko na Routes 24 w Bahrajnie

Foto: Fot. Minkoncept

Może być jeszcze pani grająca na harfie, stosy udających śnieg, więc śnieżnobiałych moherowych koców na stoisku fińskiej Finavii, zarządzającej lotniskami w tym kraju. Ewentualnie bateria do kieliszków z winem i beczka piwa, które promują lotniska w Republice Południowej Afryki.

Tak wygląda promocja lotnisk na największym na świecie biznesowym spotkaniu lotniczym „Routes 2024”. Mimo tego otoczenia nie ma tutaj osób przypadkowych, konsultantów i sponsorów. To miejsce na spotkania B2B. Lotniska rozmawiają z liniami lotniczymi. I często bardzo twarde negocjacje.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Transport
Fundusz Kolejowy mało efektywny
Transport
Indyjskie Dreamlinery sprawdzone po katastyrofie. Co wykazał przegląd?
Transport
Moskiewskie lotnisko znacjonalizowane. „Szukanie haków na cudzoziemców"
Transport
LOT wybrał samoloty. Ile na zamówieniu skorzysta gospodarka?
Materiał Promocyjny
Firmy, które zmieniły polską branżę budowlaną. 35 lat VELUX Polska
Transport
W PKP Cargo rośnie napięcie na linii zarząd – związkowcy