Jak się promują lotniska. Wielki smok, bitwa kickbokserów i kaczka po pekińsku

Albo zawieszka na bagaż z napisem Warszawa-Radom. W ten sposób lotniska i regulatorzy rynku lotniczego chcą zwrócić na siebie uwagę. To obrazki z konferencji „Routes 2024” w Bahrajnie.

Publikacja: 10.10.2024 10:13

Polskie stoisko na Routes 24 w Bahrajnie

Polskie stoisko na Routes 24 w Bahrajnie

Foto: Fot. Minkoncept

Może być jeszcze pani grająca na harfie, stosy udających śnieg, więc śnieżnobiałych moherowych koców na stoisku fińskiej Finavii, zarządzającej lotniskami w tym kraju. Ewentualnie bateria do kieliszków z winem i beczka piwa, które promują lotniska w Republice Południowej Afryki.

Tak wygląda promocja lotnisk na największym na świecie biznesowym spotkaniu lotniczym „Routes 2024”. Mimo tego otoczenia nie ma tutaj osób przypadkowych, konsultantów i sponsorów. To miejsce na spotkania B2B. Lotniska rozmawiają z liniami lotniczymi. I często bardzo twarde negocjacje.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Transport
Dopłaty do rowerów elektrycznych jeszcze w tym kwartale? W grze nawet 4,5 tys. zł
Transport
Polska Grupa Lotnicza ma nowego prezesa. Jest spoza branży
Transport
LOT ogłosił nowe połączenie. Od jesieni poleci do Marrakeszu
Transport
W PKP Cargo odstąpiono od „porozumienia walentynkowego”
Transport
Boeing gorączkowo szuka gotówki. Znów się wyprzedaje