Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 08:14 Publikacja: 29.09.2024 22:23
Foto: Adobe Stock
Decyzję władz miejskich Paryża krytykowano od samego początku, przeciwni ograniczeniom były prefektura policji, regionalna rada ds. prędkości, wilku Francuzów, którzy argumentowali, że obwodnica licząca 35 kilometrów jest często tak zatłoczona, że nie można wtedy osiągać prędkości nawet 30 km/h. Przeciwny był również szef partii LR (Republikanie) departamentu Essonne, który powiedział wprost pani burmistrz z Partii Socjalistycznej, że badania naukowe wpływu prędkości wykazały mieszane wyniki. Szefowa władz miejskich uznała jednak, że zmniejszenie prędkości będzie sprzyjać obniżeniu hałasu i ilości spalin.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas