Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 16:57 Publikacja: 27.06.2024 17:27
Foto: Christopher Pike/Bloomberg
Richard Cuevas, zatrudniony wcześniej na umowę w Spirit AeroSystems, największym dostawcy Boeinga, zgłosił się do urzędu lotnictwa FAA z nowymi szczegółami obciążającymi producenta samolotów. Pracował jako mechanik przy naprawie samolotów i zauważył, że nie przestrzegano norm jakości podczas montażu grodzi ciśnieniowych w kabinach B787. Pracownicy wiercili w nich zbyt duże otwory, co mogło doprowadzić do awarii zasilania elektrycznego i spadku ciśnienia w kabinie podczas lotu. Montaż wadliwych części dotyczył, zdaniem Cuevasa, 10-12 samolotów. Cuevas był też świadkiem wadliwego nakładania preparatu uszczelniającego.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
– PKP Intercity podjęło decyzję, która otwiera zupełnie nowy rozdział w historii polskiej kolei dalekobieżnej. D...
Zamknięcie przez Polskę granicy z Białorusią utrudnia chiński eksport. Jechało tędy 90 proc. transportów kolejow...
W dwa tygodnie po podpisaniu umowy LOT-u z Airbusem o dostawach 40 samolotów A220 firmy zaczęły rozmawiać o konk...
Spółka koncentruje się obecnie na zahamowaniu dalszego spadku udziałów w rynku kolejowych przewozów towarowych,...
Zmiany zwyczajów Polaków, rosnąca siatka oraz zmiany we flocie powodują, że LOT rośnie szybciej niż konkurencja....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas