Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 27.06.2025 08:08 Publikacja: 27.06.2024 17:27
Foto: Christopher Pike/Bloomberg
Richard Cuevas, zatrudniony wcześniej na umowę w Spirit AeroSystems, największym dostawcy Boeinga, zgłosił się do urzędu lotnictwa FAA z nowymi szczegółami obciążającymi producenta samolotów. Pracował jako mechanik przy naprawie samolotów i zauważył, że nie przestrzegano norm jakości podczas montażu grodzi ciśnieniowych w kabinach B787. Pracownicy wiercili w nich zbyt duże otwory, co mogło doprowadzić do awarii zasilania elektrycznego i spadku ciśnienia w kabinie podczas lotu. Montaż wadliwych części dotyczył, zdaniem Cuevasa, 10-12 samolotów. Cuevas był też świadkiem wadliwego nakładania preparatu uszczelniającego.
Europa bardzo powoli odbudowuje swój ruch lotniczy po pandemii. Najszybciej udało się to Turkom, którzy pod ten...
Pasażerowie linii kolejowej Eurostar zmagają się z poważnymi opóźnieniami. We wtorek ruch został zablokowany prz...
W założeniach zarządu nie trafią one jednak na rynek przewozowy, a jednie na złom. Zdecydowana większość to tabo...
Lotnisko w Dubaju już funkcjonuje względnie normalnie. W Katarze nadal są niewielkie opóźnienia. Etihad Airways...
Największe zakłócenia lotów są odczuwalne w połączeniach wewnątrz Bliskiego Wschodu. Przestrzeń powietrzna nad I...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas